Kan se rundt omkring at den generelle holding er at 1070 gtx ikke larmer. Jeg har købt et Inno3D x2 men synes da det larmer noget mere end mit 970 gtx. Alt over 40% fan synes jeg er voldsomt.. Mine load temps. ligger på 75-78C Kan se folk når de clocker kører op på omkring 60% fan er her ligger temps. kun på 60C. Hvis jeg kører 100% fan på mit kort (lyder som en hårtørre) så kan jeg kun komme ned på 68C..
Jo det er det billigste 1070 kort du kan få.. Dog tænker jeg reference kortene må være væsentlig ringere mht køling. Har ihvertfald ikke haft de bedste erfaringer med den køler-løsning.
Jeg sidder med et STRIX 1070, og der er absolut intet at påpege på den køler... det er ligefør jeg vil tro jeg kan høre mine EK vardar mere end kortet, selv når jeg gamer :) så tænker det er dårlig køler løsning fra Inno3d
#4 altså jeg har ikke bemærket det under full load, men ved idle ligger mine temps på 39 og fanspeed er slået fra under 62 grader, men tror næppe den kører 100% ved gaming, i så fald, er den meget overbærende at høre på :)