#Xoferif
Jeg vil undgå reflektioner, testen han laver er mere til hvis man vil undgå at andre skal høre hvad der sker i soveværelset 🤣
#Miccim
Master bedroom mod stuen er det nye sort, hvis det er 185 kvm+ sker det ofte at der er et 'aktivitetsrum', som kan bruges som TV stue.
Vi startede med trægulv i stuen, men, afhensyn til skel mellem fliser og træ samt slidtage ved dyr(hund) og kvalitet når det er med gulvvarme - og så det rent visuelle, droppede vi trægulvet.
Oprindeligt er køkken/alrum og stue 2 seperate rum, det er en af vores ændringer til huset at gøre det til et stort rum.
Kvaliteten af trægulve til gulvvarme er typisk samlet 13mm - det er noget knald som ikke holder noget noget nær ligeså godt som uden gulvvarme - mit nuværende trægulv i lejligheden er såvidt jeg husker 18 eller 21 mm tykt.
Vedr. kompakte højttalere og sub, så ville det være noget i retning af 805 og en voldsomt dyr sub - det vil jeg gerne undgå.
Til film er der pt. sub, center, baghøjtalere - sidstnævnte skal monteres på væggen.