Defekt aio køler, what to do

Corsair d.  30. august. 2016, skrevet af Pr0s
Vist: 2565 gange.

Pr0s
 
Superbruger
Tilføjet:
30-08-2016 20:27:03
Svar/Indlæg:
56/8
Hey folkens, har været så uheldig at min Corsair køler har mistet en slange, hvilket har resulteret i hele min pc er smurt ind i klistret stads, men hvad gør jeg lige?
Der har til alt held ikke været sat strøm til systemet, proshop hvor jeg har købt køleren, mener ikke at evt. Følgeskader kan være deres problem.

Men hvad gør jeg?
Gør det hele rent i isopropylalkohol og håber der ikke er nogle skader på de andre komponenter?
Eller har i nogle andre gode ideer?
EasterKanin
 
Elitebruger
Tilføjet:
30-08-2016 21:31:14
Svar/Indlæg:
4337/121
Iso lyder som en tip top ide 🙂


Pelinox
 
Superbruger
Tilføjet:
30-08-2016 21:32:22
Svar/Indlæg:
949/9
Så vidt jeg ved dækker Corsair eventuelle følgeskader, hvis deres produkter gør skade. Det er dog en større omgang, for de vil have du sender alt hardware du mener kan være påvirket til dem, så tester de hver enkelt komponent, sender det retur som virker og giver dig en check på hvad de finder værende en fair brugtpris på det ødelagte hardware.

Kommer nok også an på hvor gammel den er, og om skaden er selvforskyldt. Lyder lidt underligt at den skulle have mistet en slange.

Tvivler også på væsken kan gøre skade, men det kan man selvfølgelig aldrig vide. Så ja, tag isopropylalkohol og lad det tørre.


Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Pelinox d. 30-08-2016 21:34:21.


Tahiti
 
Elitebruger
Tilføjet:
31-08-2016 09:35:28
Svar/Indlæg:
2676/147
Lyder som de andre siger, som en god idé :)

Ang. det med at Proshop ikke dækker lyder meget rigtigt, for det gør vi heller ikke her ved os hvis uheldet er ude.

Men, din forsikring burde så kunne dække den :)


Waskus
 
Superbruger
Tilføjet:
31-08-2016 10:55:45
Svar/Indlæg:
394/3
Hans indbo dækker det næppe medmindre han har tegnet en separat elektronik forsikring.


Corsair
 
Overclocker
Tilføjet:
09-09-2016 14:53:56
Svar/Indlæg:
154/4

Hey folkens, har været så uheldig at min Corsair køler har mistet en slange, hvilket har resulteret i hele min pc er smurt ind i klistret stads, men hvad gør jeg lige?
Der har til alt held ikke været sat strøm til systemet, proshop hvor jeg har købt køleren, mener ikke at evt. Følgeskader kan være deres problem.

Men hvad gør jeg?
Gør det hele rent i isopropylalkohol og håber der ikke er nogle skader på de andre komponenter?
Eller har i nogle andre gode ideer?

Pr0s skrev d. 30-08-2016 20:27:03


Hejsan,

Oturligt det som hänt, jag rekommenderar dig att skapa en RMA-ticket på våran hemsida och beskriva ärendet så noga du kan så kommer vi hjälpa dig.

Skicka gärna ditt ticket-nummer till mig så kan jag kika närmare på det med. :)

https://corsair.secure.force.c...

Med vänliga hälsningar,
Corsair Johan


Ticonderoga
 
Elitebruger
Tilføjet:
09-09-2016 14:55:29
Svar/Indlæg:
466/65

Hey folkens, har været så uheldig at min Corsair køler har mistet en slange, hvilket har resulteret i hele min pc er smurt ind i klistret stads, men hvad gør jeg lige?
Der har til alt held ikke været sat strøm til systemet, proshop hvor jeg har købt køleren, mener ikke at evt. Følgeskader kan være deres problem.

Men hvad gør jeg?
Gør det hele rent i isopropylalkohol og håber der ikke er nogle skader på de andre komponenter?
Eller har i nogle andre gode ideer?

Pr0s skrev d. 30-08-2016 20:27:03


Hejsan,

Oturligt det som hänt, jag rekommenderar dig att skapa en RMA-ticket på våran hemsida och beskriva ärendet så noga du kan så kommer vi hjälpa dig.

Skicka gärna ditt ticket-nummer till mig så kan jag kika närmare på det med. :)

https://corsair.secure.force.c...

Med vänliga hälsningar,
Corsair Johan

Corsair Johan skrev d. 09-09-2016 14:53:56


Det er altså god service 🙂


Corsair
 
Overclocker
Tilføjet:
21-09-2016 01:09:43
Svar/Indlæg:
154/4
#6

Tack, det är därför jag finns till här! :)