Din overskrift er af helvedes til - beklager hvis jeg er første som skriver så bombastisk og direkte til dig.
Din overskrift indikere at du har fundet vandkølingsdele på ebay, og at disse er møj billige.
Tråden kunne således handle om at du ville have vejledning om det var noget skrammel, eller at du ville dele glæden med andre.
Dette pointerede jeg, og bemærkningen med 'er du stiv/skæv', beklager hvis den jargon er for grov/hård for dig, måske at tonen på byggepladser over årene også har bevæget sig ud i fingrene online - jeg beklager hvis jeg sårede dig.
Men kammerat, du bliver nød til at holde tungen lige i munden og stikke fingeren i jorden, der kommer intet godt ud af at du skriver din skype eller facebook herinde, særligt ikke når at den indeholder de magiske '16'.
Til den sidste del:
Personligt kunne jeg ikke være mere ligeglad med din privat økonomi, den kommer ikke mig ved - ligesom at din prioriteringer ikke er mit ansvar, ergo er jeg ligeglad.
Hvis du fremadrettet vil have hjælp, så skal tonen være ordenlig, du er ikke den første i verden med et grafikkort der har lun VRM, man skal aldrig se problemer men derimod løsninger.
For at du ikke bare skal føle at det hele er off topic vil jeg slutte af med at give dig en løsning.
Du kan sætte køleprofiler på varme komponenter, og have en blæser - dette er helt normalt ved f.eks. RAID controllere, eller grafikkort.
Uanset om du tager godt imod budskabet, så må du have en god dag og nyde det gode vejr.