Surt opstød - Yousee

Hyggehjørnet d.  02. september. 2016, skrevet af FnaX
Vist: 4331 gange.

FnaX
 
Elitebruger
Tilføjet:
02-09-2016 19:32:40
Svar/Indlæg:
4156/111
Jeg skal lige af med noget, beklager det lange indlæg! 🤣

Det er nu knap to uger siden vores nye 100/20mbit bredbåndsforbindelse skulle være aktiveret i den nye lejlighed jeg er flyttet ind i.

Det blev d. 26/8 som var datoen forbindelsen skulle aktiveres, vi havde intet bredbåndsudstyr modtaget, men skulle aligevel først flytte ind d. 27/8 så det gik nok, jeg tænkte jeg ville smutte ned i en Yousee butik og få udleveret det nødvendige udstyr.
Da Det efter en 10-15 min ventetid bliver min tur, forklarer jeg ham situationen, og oplyser min adresse osv.
Ingen ting registreret på min adresse. Til gængæld står jeg registret på etagen neden under, men først fra. d. 30/8!
Han får det dog straks lavet om og fortæller mig at min forbindelse skulle være aktiv inden for 2-3 timer. Fedt! For jeg skulle alligevel bruge dagen på at flytte.
Det bliver så aften, og vi får endelig routeren op at køre, men intet internet. Tænkte at den sikkert bare ikke var blevet aktiveret, så gav den til søndag. Stadig ingen internet. Jeg hopper tilbage ned i Yousee butikken hvor jeg fik udleveret udstyret, og står i kø i 45 minutter før det bliver min tur!
Får så at vide at han intet kan gøre, og at jeg skal gå hjem og ringe til yousee support. Lettere irriteret cykler jeg så hjem og ringer til Yousee support og sidder i kø/snakker med dem i sammenlagt 35 min.
De siger at der skal en tekniker ud på adressen. Deres teknikere kan dog kun komme mellem kl 8 og 16 og kun i hverdage, her begyner jeg at blive ret irriteret. Jeg har ikke mulighed for at forlade min arbejdsplads på ubeskemt tidspunkt mellem 8 og 16 (uden det koster mig for meget i løn), så det er en ufattelig dårlig situation for mig.
Heldigvis er der en af de andre i lejligheden som er hjemme om onsdagen, så jeg får en tekniker booket dertil, og giver vedkommende i røret telefon nummer på kontaktpersonen der er hjemme den dag.
Fedt! Skal bare lige overleve til onsdag!
Men nej.

Teknikeren ringer til mig mens jeg cykler på arbejde. Han tror i første omgang at det er TV signalet han skal ud og lave, men fortæller ham så at det drejer sig om bredbånd.
Jeg spøger ham om han ikke har nummeret på kontaktpersonen i lejligheden, men det har han ikke fået. Jeg oplyser ham så nummeret, og forklarer ham at jeg er på vej på arbejde.
5 minutter senere ringer han så igen, for at begynde at stille spørgsmål om jeg overhovedet skal have TV. Jeg forklarer ham at der er en fælles TV pakke i hele opgangen.
Jeg kommer så for sent på arbejde, hurra!
Skriver løbende med vedkommende der er hjemme, og der går 1½ time, før teknikeren forlader lejligheden igen, uden at have ordnet vores bredbånd. Til gengæld fungerer vores TV signal nu!

Han forklarer at han ikke ved hvad problemet skyldes, og at det nok er noget i en boks ude på gaden. Han siger at han vil få en anden tekniker til at komme samme dag, eller dagen efter.
Han virkede ikke som den skarpeste, så jeg ringede ind til yousee, da jeg fik fri, for at få bekræftet at der ville komme en tekniker dagen efter.
Torsdag kommer jeg så hjem, stadig ingen forbindelse. Jeg ringer op til yousee og sidder igen i telefonkø i evigheder. Får at vide at jeg skal ringe til en eller anden afdeling i morgen, på et eller andet nummer han giver mig. Forstod ikke helt hvad det var han fablede om (jeg var virkelig træt efter en lang dag, og efter at sidde i tlf kø i evigheder)
Fredag morgen, i dag, ringer jeg så op sekundet de åbner for support kl 8 og kommer igennem til en kvinde fra TDC der viderestiller mig til Yousee. Her får jeg fat i en anden kvinde. Jeg giver hende mine oplysninger og forklarer at det er en længere historie, så hun bruger et par minutter på at læse op på hele sagen.
Hun vender så tilbage og jeg får at vide at der skal en ny teknikker herud. Stadig kun mellem 8 og 16 selvfølgelig. Da de andre ikke var stået op på tidspunktet jeg ringede, måtte jeg bestille en tekniker til torsdag i næste uge, hvor jeg heldigvis har en fridag.
Hun fortalte mig så, at hvis jeg ville ændre det kunne jeg bare ringe ind igen, så kunne de rykke det til tidligere.
Sur og irriteret cykler jeg så på arbejde, og en af mine roomies skriver så at vedkommende er hjemme det meste af mandagen. Jeg skynder mig så at ringe til yousee igen, og får så at vide at alle teknikere er booket frem til på torsdag!!
Der fortalte jeg ham at jeg lige ville overveje om jeg ville afmelde mit abonement, og bestille hos Hiper i stedet! Det lød han ret ligeglad med.

Nu sidder jeg så, pisse sur og frustreret, over at de spilder vores tid og sender en tekniker ud som (virker som om) han ikke aner en skid. Fik af vide af min roomie at han lå og mumlede "det er godt nok svært det her" og lignende da han rodede ved antenne stikket i lejligheden. 🤡
Synes det virker helt urimelig at man skal forlade sin arbejdsplads flere gange for at få oprettet en bredbåndsforbindelse hos dem.

Men nu håber jeg at teknikeren der kommer på torsdag kan fikse det, og der er jeg heldigvis selv hjemme, så der får han ikke lov til at forlade bygningen før han enten skaffer en tekniker der kan fikse det, eller selv har ordnet det!

Jeg sidder i øvrigt tilbage og har brugt alt min fri taletid + 50kr i opkald til yousee support. Det er jeg rimelig træt af. Begge mine roomies har købt ekstra data til deres abonement. Det kan ikke være rigtigt der ikke er bedre service på det område. 😢
Jeg foreslog dem selv at oprette en midlertidig forbindelse via telefonstikket i lejligheden, så vi havde internet frem til det andet blev ordnet, men det kunne de af mange grunde ikke gøre, uden det ville koste mig ekstra. :no:

Så jeg har lige et spørgsmål angående Hiper! Er der nogen der ved hvornår deres teknikere kan komme forbi en? 😀

Beklager det lange sure opstød, og god weekend! 😎
Sven
 
Superbruger
Tilføjet:
02-09-2016 19:54:36
Svar/Indlæg:
3661/82
lyder som en trist sag. shit sker men nar teknikekr kommer ud for at fikse tv nar det er internet han kigger paa saa virker det altsaa ikke som det mest fikse haandterings forloeb fra yousee side af.

teknikker: hvaaa skal do ha tv fix'd?

FnaX: oeh nej nej det er mit internet den er glat med

lidt senere
Teknikker: saa er ded dar tv sgu fix'd

WTF


SDK
 
Redaktør
Tilføjet:
02-09-2016 20:05:58
Svar/Indlæg:
573/108
Ja inkompetent service kan man altid få.
Prøv og ringe til Hiper, forklar dem historien, og sig at hvis de kan få internettet til og virke før YouDontSee, så får de en ny kunde 😛


Zeelock
 
Overclocker
Tilføjet:
02-09-2016 20:11:25
Svar/Indlæg:
233/22
Rigtig godt fortalt.
Jeg har aldrig haft problemer med yousee har dog de sidste 4-5 år benyttet fiber fra Stofanet.
En anden løsning til dit internet kunne være at du fik et trådløs 4G mobil og data abonnement med fri tale og fri data til ca. 160kr pr. måned som består i et data kort til router og et sim kort til din mobil telefon en 4G router koster ca. 1000kr. Den er mobil og fylder næsten ingenting.
Til fsp spil vil jeg ikke anbefale trådløs p.g.a dårligere ping tider tjek også at dit 4G køre 100%


ICE-Cool
 
Elitebruger
Tilføjet:
02-09-2016 20:31:06
Svar/Indlæg:
3799/43
Der kan ske fejl og nogle tekniker kunne måske være bedre, men teknikken og kommunikationen kan også drille.

Du kan ikke rigtig brokke dig over teknikker tiderne, hvis du og andre kunder ikke er villig til betale 50% ekstra i forhold til konkurrenterne.

Tekniker tiderne er næsten ens hos alle udbyder, og du kan tilkøbe dig en service aftale, men så går det ud over pengepungen.

edit: Jeg syntes at det er fint at Yousee ikke gør forskel på om din indkomst er 100kr/t eller 800kr/t. Den der tjener mindst har mest at miste, i dette forbrugersamfund.


Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af ICE-Cool d. 02-09-2016 20:36:10.


SkylineGTR
 
Elitebruger
Tilføjet:
02-09-2016 20:39:42
Svar/Indlæg:
2011/185
Det lader ikke til at du er den eneste som opblever en ringe service fra yousee for tiden. På trustpilot er der en lang stribe af brok.

https://dk.trustpilot.com/revi...

Fandeme godt man får sit fiber internet fra sin el-selskab tre-for. Det er sku noget der virker. ikke det billigste men service og support er god og internettet er klippe stabilt. Meget tilfress med det.

Sådan ser min 60/60 Mbit fiber linie ud.




Har du undersøgt om din el-udbyder kunne lavere noget fiber internet evt. f.eks. via waoo?



FnaX
 
Elitebruger
Tilføjet:
02-09-2016 20:40:31
Svar/Indlæg:
4156/111
#1

Ja det var også det jeg tænkte. Men nu kan vi da se TV, tror jeg. Har ikke testet det, og er også ligeglad for jeg skal ikke bruge det.

#2

Ringede faktisk til dem i dag, men røg som nr. 10 i køen, og jeg orkede simpelt hen ikke mere tlf kø! 🤣

#3

Jeg bruger lige pt 4G forbindelsen igennem min tlf. og det er virkelig dårligt til online gaming. Det er ikke så meget pingtiderne der generer mig, det er mere package loss og jitter der generer mig i den forbindelse.
Men hvor kan man få ubegrænset data via 4G?

#4

Der kan ikke laves special aftaler hos Yousee. I så fald er jeg ikke blevet informeret om det de 100 gange jeg har spurgt dem og forklaret at jeg ikke kan være hjemme mellem 8 og 16. Jeg er nyopstartet freelancer, og det betyder at når jeg arbejder, så arbejder jeg, ellers risikerer jeg slet ikke at have nogen indkomst overhovedet! Jeg har måske 5-10 arbejdsdage om måneden lige pt. Det er ikke nogen høj indkomst jeg har, så de få dage/timer jeg har er ultra vigtige for at jeg kan betale husleje (og forhåbentligt internet? 🤡 )

#5

Manden jeg snakkede med i dag forklarede mig også at deres teknikere er booket frem til torsdag grundet forstyrrelser i deres netværk.

Har undersøgt alle muligheder, og den eneste mulighed for at få noget der er hurtigere end 20/2mbit er Yousee og Hiper. Der er ikke fiber i bygningen, så den mulighed har jeg desværre ikke. 😕




Svaret blev redigeret 2 gange, sidst af FnaX d. 02-09-2016 20:48:49.


SkylineGTR
 
Elitebruger
Tilføjet:
02-09-2016 20:55:29
Svar/Indlæg:
2011/185
#6 Ja okay. Men så ville jeg da klart prøve Hiper, for det som du fortæller og hvad man ser på trustpilot er yousee for tiden da ikke værd at røre ved.

Før jeg fik fiber her ud var jeg også tvunget til en sløv og ustabil kobber linie på 20/2 mbit hos fullrate ind til jeg fik fiber for en 3 år siden nu.


Zeelock
 
Overclocker
Tilføjet:
02-09-2016 21:03:00
Svar/Indlæg:
233/22
#6 tror det var Telmore der havde det til 130kr pr. måned for ca. 1 års tid siden men så steg det til 150-160kr.


Nicl
 
Nørd
Tilføjet:
02-09-2016 21:13:39
Svar/Indlæg:
200/44
Det kan godt være at yousee ikke altid har den bedste support.

Men deres internet rykker! Også de billige.

Giver 299 og har "intet limit" nogen dage er den over 400.




Det er jeg selv meget glad for, har ikke haft noget downtime at all hos mig.


Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Nicl d. 02-09-2016 21:14:00.


#10
FnaX
 
Elitebruger
Tilføjet:
02-09-2016 22:48:33
Svar/Indlæg:
4156/111
#7

Det gamle sted jeg boede havde vi 12/1mbit og var fem mennesker der delte den. Det har jeg levet med i to år, og jeg har været ved at gå ud af mit gode skind nogle gange, når folk ikke forstår at bruge nettet uden at nedlægge det. Nu er vi kun tre i den nye, men nu har vi mulighed for internet over coax, så det skal udnyttes!

Det virker ikke til at man kan ringe til Hiper i weekenden, så jeg ved ikke om jeg når at få det gjort. Deres åbningtider på tlf er 10-15 i hverdage.

#8

Umiddelbart kan jeg ikke finde noget abonement med fri data hos telmore. Og slet ikke noget der minder om den pris du nævner? 😕 Har du et link?

#9

Jeg ved også at yousee i nogle områder kan levere en rigtig fin og stabil forbindelse, så jeg håber at det snart bliver fixet. Men hvordan fungerer det med no limit? Er der så en minimumsgrænse? Kan se at deres 300/60mbit koster 399kr/mdr hvilket jeg også synes er meget dyrt 🤡
Måske man kan tale lidt med afdelingen for opsigelse, når jeg nævner at Hiper kan levere 100/25mbit for 100kr mindre om måneden. 🤣


#11
FnaX
 
Elitebruger
Tilføjet:
02-09-2016 23:05:14
Svar/Indlæg:
4156/111
Fun fact: Jeg har siden jeg flyttede ind sidste lørdag brugt 23GB gennem min mobils 4G netværk (USB kabel og internetdeling) 🤣 Tror ikke weekenden gør noget godt for den statistik 😲

Og jeg kan se at jeg er oppe på 61kr i taletid, ud over min inkluderede gratis taletid.


Pvt.P.Nutz
 
Elitebruger
Tilføjet:
02-09-2016 23:13:15
Svar/Indlæg:
5224/222
Du er da selv ude om det når du flytter fra København til det mørke Nørrebronx 🤣


#13
Nicl
 
Nørd
Tilføjet:
02-09-2016 23:15:12
Svar/Indlæg:
200/44
#11 Jeg købte deres 300/60 pakke som ikke helt virkede hos dem så de prøvede og fjerne det cap der var på 300 dagen efter sad jeg med 500 i dl fra 100.

De valgte også og rykke prisen ned fra 399 til 299 fordi jeg hade et ene lille problem den første uge som jeg faktisk ikke lagde mærke til før jeg ville lave show off hos en mate :D

Og prøv og smut ned til din lokale tdc / yousee butik og få dig et usb stik med nogen gb data.
De har nemlig 14 dages fortrydelsesret på det tis, så længe du ikke laver skade på deres udstyr kommer du til og få alle pengene igen.


yupper
 
Elitebruger
Tilføjet:
02-09-2016 23:30:03
Svar/Indlæg:
1347/11
hvis du bor på nørrebro ville jeg undersøge muligheden for https://parknet.dk til hele ejendommen.



#15
FnaX
 
Elitebruger
Tilføjet:
02-09-2016 23:30:40
Svar/Indlæg:
4156/111
#12

Sådan er det jo med 2 års kontrakter 🤣

#13

Jeg skal helt klart snakke med kundesupport om enten rabat, eller højere hastighed! Og hvis ikke, så hedder det farvel og tak uden at betale en krone, hvortil de har betalt minimum tre teknikerbesøg hos mig. Så det er lidt en dårlig forretning for dem hvis de lader mig slippe.

Har modtaget en nødpakke fra dem, som består af et 3G Huawei USB modem, med 10GB data inkluderet. Det fik mine roomies da de allerede har cappet deres tlf's forbrug.

#14

Det er undersøgt men det kan jeg ikke. Min gade er der, og de fleste husnumre på vejen er der, men ikke der hvor jeg bor! Selvfølgelig 🤣

Jeg ved også at alle, eller de fleste, i opgangen har Yousee internet, og at der er en fælles TV pakke i hele opgangen fra Yousee, som er inkluderet i huslejen. Derfor mit første valgt var dem, da jeg tænkte det var nemt og lige til, da der allerede var Yousee herude i forvejen. Men det viste sig at være alt andet end nemt! 🤣


Svaret blev redigeret 2 gange, sidst af FnaX d. 02-09-2016 23:36:54.


#16
qbas
 
Elitebruger
Tilføjet:
03-09-2016 08:48:27
Svar/Indlæg:
235/69
Bare til info selv om du skifter til Hiper "hvilket der ikke er noget i vejen med" så skal du stadigvæk ha besøg af en Yousee tekniker for at installerer det på din adresse.



Teresa
 
Moderator
Tilføjet:
03-09-2016 17:02:12
Svar/Indlæg:
2458/91
Ja som #16 skriver... Teknikerne der styrer systemet er fuldstændig de samme... hvis du skifter til HIPER er det bare en anden der sender ordrene... så er det en TDC-fyr der bliver kaldt ud. HIPER lejer sig bare ind på netværket.

Jeg har selv siddet som bredbånds-supporter og din sag er bare en af de der "hade-sager" alt går galt og man vil som medarbejder bare have at det fungerer.

Det tyder på at du fra start af skulle have haft en tekniker til at sætte det op. Derefter lyder det til at ham teknikeren har været ny, eller at der måske har været en anden igangværende ordre om at få TV til at fungere hos dig... han er nok blevet forvirret og troede han var beordret til at fixe TV.

Det er sgu surt for dig, men at kontakte et nyt selsskab... vil bare kunne forvirre situationen endnu mere desværre :(


#18
FnaX
 
Elitebruger
Tilføjet:
03-09-2016 19:45:25
Svar/Indlæg:
4156/111
#17

Som udgangspunkt ville jeg heller ikke skifte før der er hul igennem, men Hiper lover trods alt samme hastighed, faktisk 5mbit hurtigere upload, til 100kr mindre om måneden. Så jeg tænker at jeg ringer til opsigelsen hos yousee, når min forbindelse virker, og spørger om de kan tilbyde mig noget til samme pris som Hiper. Ellers opsiger jeg det 🙂

Uanset hvad, så fortalte jeg teknikeren at det var Internet det drejede sig om. Så han var informeret om det.
Jeg er også godt klar over at der kan være ged i systemerne nogle gange. Det er bare når det sker 5-6-7 gange og jeg ikke bliver ordentligt informeret om ting, så går dig mig virkelig meget på. De er heller ikke specielt fleksible i deres løsninger, hvilket jeg også synes er ringe. Tekniker eller ej, Yousee startede ikke sidste år, og de burde efter hånden have haft nok sager til at optimere deres service så meget, at de kunne finde en løsning på problemet uanset hvad.
Som sagt foreslog jeg jo selv at de oprettede en midlertidig forbindelse gennem telefonstikket, men det kunne ikke lade sig gøre af en lang række årsager. 🙂


Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af FnaX d. 03-09-2016 19:51:25.


The
 
Elitebruger
Tilføjet:
04-09-2016 12:07:13
Svar/Indlæg:
1406/100
Det lyder sku noget underligt må jeg sige for vist i kan se TV så er internet der osse det køre jo på samme line over coax´s kablet så det kunne tyder på at filteret i boxsen inde på vejen er i stykker? Eller har de andre lejligheder i ejendommen internet ? fra yousee 🙂


#20
FnaX
 
Elitebruger
Tilføjet:
04-09-2016 13:26:47
Svar/Indlæg:
4156/111
#19

Det var også det ham den første tekniker sagde, noget med at der skulle skiftes noget ude i boksen ved vejen.
Tekniker 2 som kom dagen efter, og som ikke kom ind i bygningen burde have "fikset" det i boksen ude ved vejen. Det var også det jeg fik at vide fra yousee support. Eller, han antog det, han kunne ikke bekræfte at det var sket 🤣

Men problemet som jeg har forstået det, ligger i at der "ikke er nogen upload". Routerens upload indikator står bare og blinker kontinuerligt, som om den prøver at oprette forbindelse.

Logger jeg ind på routeren ser jeg dette under connection:





Jeg ved at dem nede på stue etagen har internet fra yousee, og har haft det i lang tid. Underboen skulle angiveligt også have yousee internet i følge yousee selv.
Kan det være routeren der fejler noget? 😲



Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af FnaX d. 04-09-2016 13:29:41.


MartinRos
 
Elitebruger
Tilføjet:
04-09-2016 16:41:29
Svar/Indlæg:
3907/73
Godt nok en trist oplevelse.
Jeg ville nok personligt prøve at presse dem på abonnements prisen, efter denne oplevelse.

Den med at teknikeren kan komme mellem 8-16, er dog rimelig nok og ikke noget at være utilfreds med. For sådan er livet. Det er for at kunne holde prisen for netop dig nede. Er også sikker på at du ville takke nej, hvis de tilbød dig at betale for en tekniker uden for dette tidsrum. Da vil højest sandsynligt snakker 1.000-1.500 kr i timen.


korsk
 
Elitebruger
Tilføjet:
04-09-2016 18:05:31
Svar/Indlæg:
1334/15
Ja det er da godt nok surt show. Kan godt forstå hvis du har lyst til, at åbne et vindue, og råbe nogle velvalgte fyndord 😀

Mener du skriver, at der burde være YouSee includeret i din husleje, hvilket jo ikke gør det billigere at finde en anden leverandør?.. Men selvf. hvis der ikke kommer noget forbindelse sååå 😕

Gad vide om dèt, at YouSee ikke kan registrere din adresse, ikke skulle ha` noget med problemet at gøre ude den nævnte vejboks? Du skulle jo gerne registreres ved YouSee så de kan "holde øje med dig" 🤣

Noget andet YouSee øv!

Efter 1/2 2017 vil YouSee lukke for alle deres radiosignaler, så 150000 kunder (potentielt) skal ud og finde sig andre leverandører af dette. Årsagen er, at FM båndet fylder for meget, så der kan komme mere datatraffik i stedet - hvis de da kan finde ud af, at installere det (ahem)

Hvad bliver mon det næste 😕

Efter at TDC og YouSee blev lagt helt sammen, er der nok nogle overgangsproblemer, hvor der bliver sparet på f.eks. teknikerne/kundeservice (ventetider), og for TDC går det jo heller ikke for godt for tiden så mere sååååh 🙂


#23
FnaX
 
Elitebruger
Tilføjet:
04-09-2016 18:27:39
Svar/Indlæg:
4156/111
#21

Klart, første gang var også okay, og til at overleve, for jeg kender jo godt proceduren. Det er absolut ikke første gang jeg har bestilt internet med teknikerbesøg 🤣
Men nu 3. gang hvor en tekniker skal komme forbi, så synes jeg sgu det er lidt træls at man ikke kan finde en anden løsning end 8-16. 1. tekniker der var her, kunne måske have ringet efter hjælp, eller på anden måde gjort noget for, at det blev ordnet på dagen.
Jeg synes ikke det er fair, at de skal bruge 1½ time på ikke at løse problemet, når man har taget fri til det.

#22

Ja der er Yousee TV grundpakken som en del af huslejen, og jeg kan nu bekræfte at den virker. Internettet derimod, det står helt stille 🤡

Jeg ved at forbindelsen står som Aktiv hos Yousee, men når de får MAC adressen på routeren kan de vidst ikke få forbindelse eller sådan noget. Kan ikke huske alle detaljerne, da der efter hånden er ret mange ting i det 🤣

Om jeg kan få Hiper i stedet ved jeg ikke, men det må tiden jo vise afhængigt af udfaldet med Yousee. De skriver på Hiper at der skal være en aktiv TV forbindelse på adressen før de kan levere internet, men de levere vidst ikke selv TV, så går ud fra at jeg godt kan 🙂


#24
FnaX
 
Elitebruger
Tilføjet:
08-09-2016 19:17:52
Svar/Indlæg:
4156/111
OPFØLGNING:

Der var en Yousee tekniker her i dag. 😲

Der var faktisk hele to teknikere, for dem på stuen har heller ikke noget internet.
Det viser sig så, at teknikerne skal ind i et rum, som er et af de private opbevaringsrum vi alle sammen har i kælderen 🤡 🤡 🤡 🤣 😐 😩

Og det rum er der kun én person der har adgang til. Vedkommende der har rummet! 😎 Tak for det boligforening.

Så vi skal nu i gang med at kontakte vedkommende, så vi kan få en NY 4. tekniker herud engang i næste uge! 🤣 (lad os håbe de ikke er på ferie!)

Jeg er nået det stadie hvor jeg ikke engang ved hvordan jeg skal reagere længere 🤣 det er simpelt hen for dumt.

At den første tekniker ikke oplyser os om dette, så vi kunne have brugt den uge vi har ventet på en ny tekniker, til at kontakte personen med nøglen, irriterer mig dog ret meget!

Lad os se om ikke vi lige når at få internet i 2016 😳



gammelgaard_mink
 
Elitebruger
Tilføjet:
08-09-2016 22:13:16
Svar/Indlæg:
979/49
#24 Great.... 🤡
Ved du tilfældigvis hvor mange dage YouSee har om ugen? Har nemlig ikke hørt fra dem endnu 🤣 Der er nok ikke mere end et par stykker ansat i den afdeling, sådan at de altid har travlt 😎

31/08
Vi har modtaget din opsigelse. Vi behandler den hurtigst muligt. Lige nu har vi dog ekstraordinært travlt, og der kan derfor gå otte til ti dage, før din opsigelse bliver behandlet. Men vi tager selvfølgelig udgangspunkt i datoen i dag, hvis du gerne vil sige op hurtigst muligt.


De har da selvfølgelig et par dage endnu 😴


Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af gammelgaard_mink d. 08-09-2016 22:14:16.


yupper
 
Elitebruger
Tilføjet:
08-09-2016 22:14:13
Svar/Indlæg:
1347/11
Alle boligforeninger skal have en nøgle til at komme ind i rum selvom de er private hvis der sidder udstyr der berører hele foreningen, det kan være som i dette tilfælde Yousee, hvis der sidder ventiler som en VVS'er skal til osv osv.


#27
FnaX
 
Elitebruger
Tilføjet:
08-09-2016 22:55:11
Svar/Indlæg:
4156/111
#25

Jeg tror de har riiiiigtig travlt for tiden! 🤣

#26

Ja det vil jeg også mene, men det var åbent bart ikke tilfældet her. Teknikeren ringede til mig (det tog dem igen 1½ time at komme frem til, at de skulle ind i et andet rum) mens jeg var på arbejde, og fortalte at de havde snakket med viceværten, som sagde han ikke havde en nøgle. De havde så fået nummeret på ejeren af lejligheden med nøglen, men fik ikke noget svar.

Jeg overvejede et kort sekundt at ringe efter en låsesmed 🤣
Og fedt at de sender to teknikere ud til samme adresse, i stedet for at bruge den samme. No wonder der går en hel uge før der er en ledig tekniker 🤡


#28
FnaX
 
Elitebruger
Tilføjet:
14-09-2016 12:26:22
Svar/Indlæg:
4156/111
OPFØLGNING 2:

Nu ved jeg så hvorfor andelsforeningen ikke har en nøgle til privatrummet. Boksen sad ikke derinde. Kablet løb bare igennem rummet! 😲

Så nu er vi på jagt efter en ny nøgle til et andet rum, fortsat uden internet, og med vores mobil abonementer på bristepunktet! ☹


phansen
 
Superbruger
Tilføjet:
14-09-2016 13:03:00
Svar/Indlæg:
492/0
Bor du på Mols?


#30
FnaX
 
Elitebruger
Tilføjet:
14-09-2016 16:16:44
Svar/Indlæg:
4156/111
GÆT HVAD JEG HAR FÅET?? 😲 😲 😲 😲




Anonym20219355916
 
Elitebruger
Tilføjet:
14-09-2016 16:28:04
Svar/Indlæg:
6181/270
#30 en stor sort dildo? 🤡 🤣

Tillykke med dit nye bredbånd.
Det har skisma også taget sin tid.


#32
FnaX
 
Elitebruger
Tilføjet:
14-09-2016 16:41:09
Svar/Indlæg:
4156/111
#31

Nej jeg har desværre ikke kunne bestille en 🤣

3½ uge tog det, fra det var bestilt.