jeg ville IKKE købe en igen hvis jeg vidste det som jeg ved nu.
når selve boxen kører alm.android og IKKE Android TV versionen, så er de versioner af netflix, youtube, kort sagt ALLE apps du kan installere på den ikke optimeret til en fjernbetjening. men derimod til touch. hvem har touch på deres 65"?
seriøst, jeg kunne ikke starte så meget som en video på youtube pga. dette. youtube ser helt anderledes ud på mit tv, som netop kører android TV.
som sagt så sendte producenter mig en installationsfil til openelec, så jeg kunne få dts-hd-ma til at virke, da de havde skrevet til mig at den understøttede det i bitstream. så nu booter den direkte op i kodi, da den nu kun kører rent openelec. lige for mit vedkommende gjorde at jeg har beholdt den.
ville istedet se om du ikke kunne nappe en shield, 16gb på DBA eller andet sted. den kører nemlig android TV, så her vil netflix, youtube virke til en fjernbetjening. se evt. på recordere, da der er en 92 siders lang tråd om shield. tråden hedder vist "shield - ultimate løsning".
på et tidspunkt bliver jeg nok træt af den (aner ikke hvordan jeg opgradere openelec så den har nyeste version af kodi (17)), og så køber jeg en shield, som er bedre understøttet, bedre kvalitet ect.
så for at svare på dit spørgsmål: jeg ville ikke købe den til min søster.
Svaret blev redigeret 3 gange, sidst af Funcky d. 06-01-2017 18:53:46.