Spørgsmålet er nærmere hvorfor køre 2 loops?
For at tage dit system som eksempel:
Du har et loop med to 360 mm radiatorer som køler din cpu. Det loop har vel en belastning på hvad, 150-300W ?
Så har du et andet loop med 2 x 360 mm radiatorer hvor der vel er en maks belastning på 600W.
Nu ved jeg ikke hvad du bruger din computer til, men jeg bruger sjældent min til at køre cpu og gpu intensive opgaver på samme tid.
Så egentligt har du bare delt dit system op så du har næsten dobbelt så meget kølekapacitet som du har brug for, fordi når du gamer bliver din cpu ikke så hårdt belastet, og når du renderer på cpu'en så bliver dine grafikkort ikke så hårdt belastet, så du har hele tiden et loop som ikke rigtigt arbejder.
Ved at smide hele lortet i et loop, så får du hele tiden MAX køling på dine komponenter.
Jeg køler 4 x titan x og en 5960x i samme system, og har ikke ramt en temperatur grænse endnu for overclockning som er værd at nævne (måske kunne jeg clocke højere hvis jeg smed ln2 på, men forskellen på 30-50 grader er vidst næppe noget der gør det store på hvor meget jeg kan overclocke med)
Jeg kører i det system med mine pumper på 1100 RPM, som er det laveste de kan gå til, og lige pt. larmer køleskabet som er 2 rum væk mere.