Jeg har på nuværende tidspunkt en iPhone 6, som jeg syntes begynder at blive langsom. (Andre der oplever det med 6'eren?)
Hvad skal man kigge efter lige nu som markedet ser ud? Hvis man vil have den "hurtigste" telefon, som gerne skulle kunne gå 2-3 år før den bliver sløv?
Hvis du bruger din smartphone til gaming er der problemer med at nogle iPhone 7 modeller 'summer' ved gaming, desuden har nogle brugere problemer med de nye EarBuds hvor volumen kontrol på ledningen holder op med at virke efter nogle minutter. Der er også problemer med adapteren som kan bruges til at forbinde traditionelle hovedtelefoner med telefonen.
Lav en hard reset af din mobil, det skulle gerne fjerne noget af sløvheden.
jeg læste forleden at man en gang i mellem bør reset mobilen tilbage til fabriks indstillinger, opdatere den, og så installere de forskellige apps igen. Ved ikke om det kun gælder apple mobiler, men det noget de har gjort, så de er mere sikre på at folk køber nyere mobiler
Generelt er jeg ikke super vild med alle de "smarte" apps der ligger på en Android til at starte med. Jeg har haft Galaxy 2,3 og 4, så det er ikke fordi jeg ikke kan leve med det.
Jeg har lige nulstillet min telefon og opdateret iOS, så jeg afventer lige om det er noget der har hjulpet 🙂
Har lige købt en Nexus 6P i elgiganten. Fordi de skal af med den fik jeg den til 2799. Derudover en huawei bluetooth højttaler og et jbl headset. Den kører Super smooth og er opdateret til Android 7.0