ComputerCity ved Nordhavn St., ligger jo også latterlig i forhold til, hvor folk kommer... Den ligger lige ved Stationen, men kommer man ikk der, er den jo håbløs
ligner lidt, at de ved kopi Elgigantens koncept. igen i mindre skala.
Ved ikke om Fysiske butikker kan overleve i pressede marked. Elektronik befinder sig i...
ligner lidt, at de ved kopi Elgigantens koncept. igen i mindre skala.
Ved ikke om Fysiske butikker kan overleve i pressede marked. Elektronik befinder sig i...
Hvordan kan de kopiere Elgigantens koncept når de lukker butikker ? :D
Elgiganten Har 40 butikker nu, efter overtagelse af de gamle Fona butikker :)
Personligt er ja da ked af de lukker. Mange gange har jeg anbefalet familie og venner at købe hos dem i deres fysiske butik hvis ikke de er så trygge ved netkøb og hvad andet der kan medfølge sådanne køb.
Jeg har altid fået fremragende service i Computercity (kan kun tale om Odense afdelingen), og de har været venlige at prismatche andre butikker i nærheden hvis noget har være billigere der (f.eks Elgiganten). Inden jeg selv blev 100% fortrolig med PC reparation og opgradering, så fik jeg min PC lavet hos dem (kan huske de skiftede bundkort for mig mv.), og de var meget service mindede og prisen for bundkort skiftet var for mig dengang billigt.
Jeg har i flere år i træk købt mine PC skærme hos dem da jeg altid kunne se skærmene i funktion, og skulle der være problemer fik jeg bare en ombytning.
Vi har købt TV hos dem og flere af mine forældres PC'er. De havde en HP pc der lige præcis gik i stykker 2 uger efter reklamationsretten udløb, men butikke var så venlige at de gerne tog maskinen ind til reparation.
Spil har jeg også købt i spandevis hos dem, indtil tiden blev mindre til at game.
Jeg har altid foretrukket ComputerCity over Elgiganten, da man aldrig kunne få noget hjælp af personalet i Elgiganten - de løb næsten væk fra kunderne. Deres tekniske know-how var tilsvarende "googles søge overskrifter", og mere tekniske forklaringer skulle man ikke forvente. Helt modsat hos Computercity. Kunne de ikke svare på det, så blev det undersøgt med det samme.
Så ja, jeg er da trist over de lukker, men indrømmet efter jeg selv er blevet selvbygger og fejlfinder mv, så er mine besøg hos Computercity også blevet færre igennem årerne.