Buet vindue og plads til oprejst gfx + riser med det er da noget specielt fra start af. Kommer man så noget flot og godt hw i det så kan det da blive rigtig godt. Kan godt lide det.
Jeg kan ikke lide det, men jeg er også allergisk over for vinduer i et kabinet. Så kønt er hardware ikke. Jeg ville heller aldrig betale for en gennemsigtig kølerhjelm til bilen, for man skulle kunne se motoren.
Glæder mig til, hvis en dag det (igen) bliver moderne med designerkabinetter uden vinduer 🙂 Men der skal selvfølgelig være noget for enhver smag.
Jeg foretrækker vindue i siden... Farve i vandkølingen...
Køkkenrulle under samtlige samlinger....
Kønt? Nej.... Praktisk: Ja. Helt tilfældigt begyndte en 45 graders roterbar skod fitting at lække væske i forrige uge - havde det ikke været for køkkenrullen, så havde det kostet hardware.
En fantastisk produktionsfejl, 45 graders roterbare kan frarådes... Faktisk, alt der kan drejes indenfor vandkøling vil jeg fraråde... Skidtet har fået en gang elefantsnot (smukt?) indtil at jeg skifter setup.
Synes egentlig rigtig godt om det. Det vil passe fint til mig når man nu bliver tvunget til at "nedgradere 3 way SLi" til 2 way SLi fremadrettet 😛 . Jeg er dog interesseret i at vide hvor meget plads der er mellem ruden og grafikkortet hvis man bruger PCI riseren - kortet skal jo nødig kæmpe for meget efter airflow.