Det ser ud til, at brugerne af HP-printere fremover skal til lommerne, hvis de vil printe med deres HP-printer. Pga firmware opdatering er ellers gode kopi-patroner nu ugyldige. Og det er IKKE en fejl, siger HP. Det er for at "beskytte" deres brand. Jaja, held og lykke med det HP 🙂
Indtil videre fungerer min OfficeJet 8610 med de uoriginale patroner jeg købte på ebay sidste år. Skal jeg til at købe originale, skifter jeg den helt sikkert ud.
Mon ikke kopisterne er hurtige til lave fusk til software. Oplevet printer nærmest er tidsindstillet til gå i stykker på bestemt dag. Det er ikke HP. Oplevet HP printer skabte sig over uoriginale patroner.
Gamle HP printer med jetprinter bliver nok ikke skiftet lige foreløbig.
Klart logisk nok HP vil sælge deres egne. De kan få langt højere pris.
Producenterne tidligere lavet alt kan får presse deres indtjening op .
Det er lavet i den, som de gamle har. Det kunne omgåes med lidt moddificering.
Svaret blev redigeret 5 gange, sidst af Shadowhunter d. 26-09-2016 21:48:55.
Koeber aldrig HP alle deres modeller jeg har set har samlet farve blaek i en beholder saa du spilder total meget blak naar du loeber toer for bare en farve.
Jeg har kun dårlige erfaringer med kopi-tonere. De begynder at give dårlig udskrift når der er 30% tilbage i toneren. Nogle tonere lækker i printeren og ødelægger maskinen. Så det er ikke noget der kommer til at afholde mig fra at købe HP, da jeg altid vælger den originale toner.
Så faldt HP til patten. De vil udgive en ny firmware der igen virker med kopi-patroner 🤣
Ufatteligt, at de ikke kunne forudse den shitstorm der ville komme, når de ødelagde det for de mange der vil spare på blækket. Og så uden at melde noget ud om det på forhånd!
Hej.Undskyld for lige at dreje tråden. Da i ved så meget,om kopi-patroner. kunne i så ikke lige give et godt hint, hvor vi kan få noget godt kopi blæk ? Jeg har tit prøvet kopi-patroner, men har ikke rigtig været tilfreds med billedere tekst OK.