En af jer der har installeret windows10 fresh, og ikke blot upgrade fra andet OS?
I såfald, hvad er størrelsen på den lille system partition? 100MB som med windows7, eller?
Jeg har haft en mærkelig fejl, men bemærkede at partitionen kun var 99MB - efter kloning til ny disk og udvidelse af den respektive partition til 1.43 GB, har fejlen ikke opstået...
Jeg oplevede at afspilninger var speedet up, og at der ikke var noget lyd output til højttalerne.... Det var random, restart fixede oftest problemet, og det var tydeligt fra start af OS...
Håber at det kom tydeligt ud hvad jeg mener, og ikke bære for meget præg af omfattende multitasking.
The device must contain a system partition. On GPT drives, this is known as the EFI System Partition, or the ESP. This partition is usually stored on the primary hard drive. The device boots to this partition.
The minimum size of this partition is 100 MB, and must be formatted using the FAT32 file format.
This partition is managed by the operating system, and should not contain any other files, including Windows RE tools.
Hmm... Smadrer vel OS hvis jeg gør det efterfølgende...?
NTFS pt.
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af M.Beier d. 01-10-2016 20:41:14.