Jeg ved absolut ingenting om Ipads, men har en Ipad Air som skal have skiftet glas. Nogen ide om hvor man kan få det gjort ordentligt og selvfølgelig gerne til en fornuftigt pris, gerne i eller omkring Aarhus? :)
Tag og gør det med alle stederne du finder, så får du det bedste overbliksbillede.
Ved at spørge herinde risikerer du at der er én person som har haft en glimrende oplevelse med et elendigt firma. Hvis du så vælger at stole på ham og bliver taget i røven, så er det jo et problem.
Tjek dine muligheder ud, og vælg den der har fået bedst anmeldelser rundt omkring.
Jeg har tidligere brugt Iexpert i Fields til skift af batteri og skærm af min iPhone 5s, tog dem 5 minutter og alt fungerede som det skulle sidenhen, går ud fra service osv. er det samme i din lokale, men hæng mig ikke op på det :)
Jeg har henvist et par stykker til ham, da jeg ikke selv roder med Apple, og det er faktisk blot på bagrund af hans velinformerende udtalelser i vores lokale FB forum, at jeg mener at kunne konkludere han er ganske kyndig på både mobiler og generelt apple-gear 😛