Hej. Er startet på spillet Mafia III, og efter at have set lidt fejl og glitches her og der, tjekkede jeg youtube om der var andre der oplevede det, eller om det er min win10 der er syg. Mafia III har så udmøntet sig i denne spøjse samling klip med grafiske fejl, nogle lidt sjove, som f,eks en betjent der står på vandet i havnen mv.
#9 Præcis pga historien købte jeg det "ubeset", og også pga historien ville jeg gerne spille Mafia 2 igennem igen, men kan sgutte få det til at virke 😳 Se evt: http://hwt.dk/Forum/343787/Maf...
Massive FPS drops - total uspilleligt Missioner som ikke vil forsvinde selv efter gemmenførsel Biler som ikke kan blive taget Personer som ikke bliver ramt når man skyder dem
Men ak, historien er virkelig fed, og nyder den gamle stil de kører i spillene :)
Jeg venter lige et par måneder - ser ud til at der er ret mange fejl ved launch. 🙂
Men ELSKEDE 1'eren og 2'eren (1'eren står nok som en af de bedste historier jeg har spillet) så skal helt sikkert spille 3'eren. Men med al den kritik det har fået så lader jeg liget et par patches gå og mon ikke den hurtigt kommer på Steam sale til en hund. 😎
#16, så må du næsten have et andet problem, for dit 1070 burde kunne omtrent det samme som mit 980Ti 🙂
Det er korrekt, at spillet er tilpasset med patch pga låst fps, men har du opdateret det, så er det jo ikke der problemet er.
Udfyld din profil med dit hardware, så vi kan se hvad du ellers har. Klik på et brugernavn til venstre, f.eks mit Burgurne, så kan du se hvad jeg mener 🙂
Det er nemt nok. Under Option -> Fullscreen -> ON Resolution -> 2560*1440 Vsync -> ON FPS står til "Unlimited" "global quality Preset" er valgt "Custom", og derefter det højeste niveau af alt 🙂
Ram, eller måske hastighed på CPU pr core. Min CPU kører 4,5 Ghz pr core, har du OC'et din? Jeg var også liiige optimistisk nok med de fps jeg opgav i #15 😳 . De var fra før den grafiske patch udkom (november update).
Nu ligger jeg mere på 65-110 fps, men med samme indstillinger som tidligere beskrevet. Heldigvis er spillet nu blevet en del pænere, så jeg synes jeg får noget ud af den patch 🙂 . Benytter også en Gsync skærm. I Nvidia kontrolpanel har jeg lavet flg ændringer: Under "Administrer 3D-indstillinger" -> Programindstillinger
Multi-Frame Sampled Anti-Aliasing (MFAA) er slået fra Strømstyringstilstand "Foretrækker maximal ydeevne"
Har nu gennemført Mafia III og set alle 3 slutninger. Har en halvstor anke, som jeg dog ikke vil komme ind på her, pga de af jer der stadig spiller det ... 😐
Bare bliv ved med at prikke til dem. Min cpu er ældre og mit kører fint. Det er så til gengæld et dårligt spil, så kommer ikke til at bruge mere end de 30 timer som jeg brugte for at gennemføre det.