I øjeblikket er PDK, eller Post Nord, som det jo hedder, enormt sløve med forsendelserne.
Jeg har eks. ventet på en pakke ram siden 7/10.
Hvornår lavede du den handel?
27
Vi må jo konstatere at han er på banen igen.
HWTs moderator har slettet din advarsel.
Er det fordi det lykkedes dig at få dine penge retur, eller modtog du varerne?
Godaften, :)
Ja det kunne godt virke sådan. Ved ikke hvorfor hun fjernede min post, hun har skrevet en privat besked hvor hun spørger ind til sagen.
Nej har ikke modtaget noget som helst. Regnede jeg enlig heller ikke med, derfor jeg begyndte at advarer andre.
29
Godaften, ja.
Jeg tænkte det nok.
Well.. man kan da håbe at brugeren ryger ud af butikken så det ikke går ud over andre.
Helt enig 🙂
Men det kan da være at ringbindet (dokumentationen fra retten) skal findes frem næste gang der advares mod snyd, så beviserne er i orden inden der skydes med skarpt.
Hvis det skulle blive aktuelt har jeg også alle beskederne omkring handlen gemt i en pdf.
Er det ikke noget med at der er en "black list" for folk der har snydt andre her på hwt. Måske han kunne tilføjes der ?
31
Jo, der er en sådan liste, men den er vist ikke opdateret siden 1967.
Kommentartråden tæller over 600 entries.
#32 gætter på du mener den her https://hwt.dk/Marked/355017/S...
Og nej den er ikke særlig opdateret. Seneste opdateret i 2015, af Teresa. Jeg tænker også der må kunne gøres en nemmere måde end den liste, så man ved hvem man kan være sikker på en handel med. Men er lidt blank for ideer selv
Lad nu være med at handle med helt nye brugere, der vil sælge et 2080GTX eller en iphone 28 for 1000 kr, mod at overføre pengene til Nigeria.
34
Det lyder ellers som et godt tilbud.
Jeg er fristet.