http://www.mobilsiden.dk/nyhed... Jeg har prøvet at hente den på denne side, og den går også i gang med at installere, når den så er ca halvvejs, skriver den at den går tilbage, til min tidligere windows ? Hvordan får jeg den udgave kørt ind, uden at den går tilbage, til min "gamle" windows ? Håber der er en der kan hjælpe ?
Hvis ikke "Jubliæums" opdaten i sig selv virker som du kan hente online og den ikke funker via update så prøv deres "Media Tool Creator" hvis den heller ikke hjælper så lave el. hent en iso file og brænd den el. lav den som USB bootable og se om det virker.
Media Creation Tool laver selv din USB-stick bootable, så du behøver ikke rode med Rufus etc. I øvrigt tror jeg nok at jubilæumsopdateringen er integreret i nyeste version af MCT.
Media Creation Tool laver selv din USB-stick bootable, så du behøver ikke rode med Rufus etc. I øvrigt tror jeg nok at jubilæumsopdateringen er integreret i nyeste version af MCT.
Det skulle den være, mener jeg os de er kommet så lang, jeg vil så helst personligt ha en iso fil ikke deres MCT 🤣
MCT er jo en ISO.. Eller misforstår jeg hvad det er du siger?
MCT er ikke ISO den downloader alle filerne for sig, og kan enten lave en USB boot el. ISO den laver en mappe som hedder ESD på C:\ el. det gjorde den sidste gang jeg brugte den 🤣
Ja, okay. Formuleringen er vi ikke enige om. Men vi er vel enige om at MCT henter en ISO - om du så brænder den på en disc eller lader MCT lave en bootable USB er vel i grunden fuldstændig ligegyldigt.
Anyway OP, du burde også bare kunne hente den via Windows Update, hvis du vil undgå et clean install. Den er også integreret i den nyeste Media Creation Tool-ISO - jeg har lige tjekket.
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af comicsdk d. 16-10-2016 02:07:08.
Jojo.. Men hvad skulle fordelen være i at hente en ESD fra april, som man så selv skal til at konvertere med rufus etc. når man bare kan hente MTC? Ikke for at fucke med dig - jeg fatter bare ikke pointen?