Bruger
Tilføjet:
20-10-2016 00:40:47
Svar/Indlæg:
9/3
Hey alle sammen.
Er som mange andre faldet lidt over kompletts fødselsdags tilbud. I den anledning tænkte jeg det sku nok var tid til at kigge på resten af pc'en nu da grafikkortet er opdateret for ikke så længe siden.
Selve pc'en består af
I5-3570K
250 Samsung evo
GTX 970 3xoc windforece
8gb ram
Bundkort p8z77 fra Asus
Cooper master 212 evo
Psu 650pro 80+
Hvis der skal præciseres yderligere så gøres det lige i morgen, men går ikke ud fra andet en rammene kan være lidt svære at vide hvilke er. Men selve pc'en er 4 næsten 5 år gammel, har kørt rigtig godt, og gør det for det meste stadig men den har det svært med spil som eksempelvis wow på ultra, hvilket den før hen har kunne køre flydende med optil 200 fps nu kommer den sjældent over 60 med ultra. Det nye grafikkort gjorde en hel del gavn, og da pc'en kun skal håndtere wow og lol pt. Er det ikke kortet der halter. Men mit spørgsmål er nu, hvilke dele kan det best betale sig at skifte ud og til hvad.
Derudover er overclocking af cpu ikke en mulighed da jeg har forsøgt mig lidt med en anden cpu, men ikke har haft nogen former for held med det, og føler mig for uviden til at give mig i kast med det, på trods af en helt masse gennemgang på YouTube.
Men altså er der noget på komplett eller herinde i vil anbefale mig som også kan anskaffet for rimelige penge så ville jeg være glad. Hvis ikke skal i aligevel have tak for at have læst hertil :)