Det er et flow problem/evt blokering, helt sikkert. TMIN02 i toppen er Tcase/Cpu temp, og den ifh til Gpu temp, har en noget stor forskel når den er så meget varmere i samme loop, Gpuen burde være den varmere af dem i forvejen jo 😛
Cpu blokken er nok som minimum ret beskidt, hvis ikke ligefrem blokkeret (det vil jeg faktisk tro den er)
Udover lige det, kan jeg se i har smidt en slangr ind fra top til top på Rads, du kan med fordel lige skifte det rundt ifh til udluftningen. Det er en lidt skidt ide at forsøge at presse luften ned gennem top siden på en radiator, gør den svær at udlufte ordenligt 😲
dengang jeg havde fuldt vand på mit setup, måtte jeg tage den sure omgang, og simpelthen bare fylde på, tænde pumpen og ryste dvs bobler ud i systemet, sluk og vent en time, og forfra engang.
Pointen er, mod almen logik, at få smadret luften ud i vandet i små bobler, lade det falde ned og fylde res op og starte forfra.
Virker bedst i starten self, men fyld mere og mere op i takt med du for luften ud, for at sørge for der ikke er den store mulighed for du smider luften tilbage i systemet hvor det sidder fast igen, du kan altid fjerne overskydende vand bagefter jo 🙂
Alternativt, fyld helt op, låg på og ryst den godt. Så af med lågen og fjern noget vand så der er plads til boblerne kan forsvinde der 😛
Kl er faktisk for meget til en forklaring af mit hill-billy fix af en svær udluftning, men nu fik du den alligevel 😛
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Cocio21 d. 21-10-2016 00:44:25.