Hmm.. Post Nord er selvf. i en større forandringsfase grundet udfasningen af brevene, hvilket giver de massive mangler på servicen, som det jo hedder, når de som det eneste distributionsselskab, indgår forlig med de politiske partier.
Hertil kommer så alle de øvrige nytilkomne distributionsfirmaer som Bring, Dao 365 osv. og ikke at forglemme gode gamle GLS..
Hvis ikke PostNord får fodfæste igen ret hurtigt - og helst inden de varslede 25% ekstra E fragtpriser fra nytår, vil de køre et absolut dødsløb mellem folks afstandstagen til deres dårlige service og deres evt. kommende uvisse forbedringer!
# Hvis forøvrigt div. firmaer har så mange reklamationer/bortkomne varer som nævnt, ser jeg det som et problem for firmaet, da de jo for længst har kunnet frasige sig PostNords fragttilbud, og f.eks. bruge nævnte GLS (med netudskrift med kvitteringer på fragtsedlerne) samt/eller DAO365/andet :)
At et firma konsekvent fortsætter uanset udgifterne på bortkomne det ene eller det andet, viser så bare at de:
Er et dårligt firma, der ikke tager hensyn til kundernes problematik mht. tidsforbrug/irritation.
Er et firma, der ikke har styr på deres forsendelsesafdeling. Har de overhovedet sendt varerne?
Er et firma, der har implementeret hele problematikken i en overordnet økonomisk vindende strategi - hvilket jeg så ikke lige tror, aktuelle firma kan finde ud af 🙂
Det jeg er mest "bange" for er, at de øvrige distributionsselskaber får bidt sig så meget fast i den døende kæmpe til, at de også ser chancen for lige at hæve deres egne priser!.. Det kan de jo ret risikosikkert gøre løbende - i og med, panikken breder sig i PostNord når konkurrenterne så hastigt kravler op mod "bollerne" med grådige tænder - uha da da 🤣
Brevene ligger forøvrigt allerede til total udfasning om nogle få år. Vist nok omkring 2018 (husker det ikke lige nøjagtigt) så vi står foran en del epokeforandringer :)
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af korsk d. 17-11-2016 15:51:02.