Hvad gør man når man ved der er plads til en 360mm rad, men gerne vil have en 480mmrad ind??? Og hvad gør man når man har to "næsten" ens grafikkort der ikke kan kobles sammen på den "rigtige" måde, med hensyn til vandkøling...? MOD og FUSK 😛 😛 😛
Det er ikke alt for pænt men det virker. Målet er at gøre computeren stille, ikke for at udstille den 🤣
Cpu køler: Stock heatsink (stock fan kun 70mm) + 80mm til 120mm fan adapter med en Noiseblocker NB-eLoop B12-PS (PWM) @ 700-1300 RPM BT-02B/PSU fan mod til en Fractal Design Silent Series R3 60mm @ 1250 RPM (fan taget ud og r3 sat på bag psu)
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Mr. WoLF d. 24-10-2016 21:17:01.
Nøj, jeg ville ønske at jeg havde et digitalt kamera dengang jeg spændte en Thermaltake Chrome Orb cpu køler på et Asus Geforce 2 GTS, med kabelbindere selvfølgelig :P
GPUen har fået heatsinks lavet ud af en ALU liste samt en gammel heatsink som er skåret i stykker. Det kan anes på billede 3, men der også cuttet et hjøne på selve VGA vandblokken 🙂
#8 hold da kæft, har i en periode overvejet at bygge i et Matis kabinet. Men har holdt mig fra dem da jeg har hørt at kølingen i dem er ret ringe. Man kunne jo selvfølgelig bare lave komplet custom loop ligesom dig :D shit. hatten af til dig mester.