Haha nej det er tørret and 🤣
var det ikke bedre at du læste toldreglerne inden du bestiller varer uden for eu lande,
Det er ikke post nord der tager varer ud til kontrol det er toldvæsenet men det er postnord der skal åbne og lukke pakkerne for toldvæsenet, det koster jo du arbejder heller ikke gratis vel?
var det ikke bedre at du læste toldreglerne inden du bestiller varer uden for eu lande,
Det er ikke post nord der tager varer ud til kontrol det er toldvæsenet men det er postnord der skal åbne og lukke pakkerne for toldvæsenet, det koster jo du arbejder heller ikke gratis vel?
Det er så din mening. Jeg synes det grænser til tyveri, at jeg skal betale 160,-kr i afgift for at få lov at betale 0 kr i afgift! Det har intet med eu og toldregler at gøre 😎
Yderligere synes jeg det er utrolig dårlig service, at PN er 3 dage om at afsende min forsendelse efter jeg har betalt dette latterlige gebyr!
#32 det kan man ikke.