Mit evga 980 ti sc+ brændte af.
Nu har de så sendt et nyt kort til mig.
et styks EVGA gtx 1080 FTW gaming.
Det er fandme godt nok super service!
Der var bare flere herinde som mente at jeg ville få et 1070 i byt, så at få et 1080 er jo bare luksus 😀
Mit evga 980 ti sc+ brændte af.
Nu har de så sendt et nyt kort til mig.
et styks EVGA gtx 1080 FTW gaming.
Det er fandme godt nok super service!
Hvor lang tid tog din RMA fra du oprettede til at du sad med dit 1080 i hånden? 🙂
Jeg har nemlig også en RMA kørende, dog hos computersalg.dk og det har taget 1 måned nu. Og her var det bare defekte kølerfans.
1 fucking måned! Er EVGA bare langsomme?
Mit evga 980 ti sc+ brændte af.
Nu har de så sendt et nyt kort til mig.
et styks EVGA gtx 1080 FTW gaming.
Det er fandme godt nok super service!
Hvor lang tid tog din RMA fra du oprettede til at du sad med dit 1080 i hånden? 🙂
Jeg har nemlig også en RMA kørende, dog hos computersalg.dk og det har taget 1 måned nu. Og her var det bare defekte kølerfans.
1 fucking måned! Er EVGA bare langsomme?
Nok nærmere ComputerSalg der er langsomme, selvom jeg kun har haft gode RMA erfaringer med dem.
Jeg har haft et grafikkort direkte ved EVGA hele 3 gange, alle gange var tiden fra jeg sendte, til modtagelse af nyt, under 7 hverdage.
Mit evga 980 ti sc+ brændte af.
Nu har de så sendt et nyt kort til mig.
et styks EVGA gtx 1080 FTW gaming.
Det er fandme godt nok super service!
Hvor lang tid tog din RMA fra du oprettede til at du sad med dit 1080 i hånden? 🙂
Jeg har nemlig også en RMA kørende, dog hos computersalg.dk og det har taget 1 måned nu. Og her var det bare defekte kølerfans.
1 fucking måned! Er EVGA bare langsomme?
Nok nærmere ComputerSalg der er langsomme, selvom jeg kun har haft gode RMA erfaringer med dem.
Jeg har haft et grafikkort direkte ved EVGA hele 3 gange, alle gange var tiden fra jeg sendte, til modtagelse af nyt, under 7 hverdage.
Gør jeg også næste gang! Computersalg sende kortet ind den 4/10. (Kan jeg jo selvfølgelig ikke tjekke)
Så lige i dette tilfælde, så er de vel bare langsomme :)
Mit evga 980 ti sc+ brændte af.
Nu har de så sendt et nyt kort til mig.
et styks EVGA gtx 1080 FTW gaming.
Det er fandme godt nok super service!
Hvor lang tid tog din RMA fra du oprettede til at du sad med dit 1080 i hånden? 🙂
Jeg har nemlig også en RMA kørende, dog hos computersalg.dk og det har taget 1 måned nu. Og her var det bare defekte kølerfans.
1 fucking måned! Er EVGA bare langsomme?
Nok nærmere ComputerSalg der er langsomme, selvom jeg kun har haft gode RMA erfaringer med dem.
Jeg har haft et grafikkort direkte ved EVGA hele 3 gange, alle gange var tiden fra jeg sendte, til modtagelse af nyt, under 7 hverdage.
Gør jeg også næste gang! Computersalg sende kortet ind den 4/10. (Kan jeg jo selvfølgelig ikke tjekke)
Så lige i dette tilfælde, så er de vel bare langsomme :)
Lyder nu underligt, men ja. Hvis du kender serie nummeret, kan du selv skrive til EVGA og forhøre dig på status.
Hvis de er umulige, så spørg efter Dominik.
Virker endnu mere underligt så.. Mit kort blev testet samme dag de modtog det, hver gang.
Måske de er løbet tør for 980Ti på lager, og overvejer hvad de så gør.. Umiddelbart det eneste jeg kan komme i tanke om 😕
PS: Vær lige obs på, når/hvis du modtager et 980Ti retur, at tjekke om det er nyt. Grunden til jeg kørte 3 sager med samme kort, var, at EVGA hver gang sendte et repareret kort retur, som ikke virkede. Først 4. kort virkede.
Må lige aflive at Evga skulle have haft noget at sige i sagen her, når dit produkt er defekt så er der tre muligheder: Reperation af dit indsendte produkt(hvilket ikke sker med komponenter), eller ombytning til et fabriksnyt, identisk produkt, eller som en sidste mulighed få pengene retur og købet ophævet. Altså har du reelt set samme beløb at handle for som du oprindeligt har givet for kortet og derfor er der er 1080 på vej til dig istedet.
Nej, min kommentar var henvist til #0's oplevelse, ikke de efterfølgende kommentarer mht. Computersalg, deres sagsbehandling kender jeg ikke :)Må lige aflive at Evga skulle have haft noget at sige i sagen her, når dit produkt er defekt så er der tre muligheder: Reperation af dit indsendte produkt(hvilket ikke sker med komponenter), eller ombytning til et fabriksnyt, identisk produkt, eller som en sidste mulighed få pengene retur og købet ophævet. Altså har du reelt set samme beløb at handle for som du oprindeligt har givet for kortet og derfor er der er 1080 på vej til dig istedet.
Arbejder du hos computersalg.dk? 🙂