Nye taster til K70? Kan i hjælpe Corsair.

Corsair d.  27. oktober. 2016, skrevet af Cardio
Vist: 2388 gange.

Cardio
 
Nyhedsskribent
Tilføjet:
27-10-2016 21:12:38
Svar/Indlæg:
300/58
Min store kærlighed K70's gamer taster er efterhånden slidt ned så der ikke længere er bogstaver på, er det muligt at jeg kan få et sæt nye Corsair, jeg nægter at købe nyt tastatur så længe det virker. Det er UDEN sammenligning det fedeste tastatur ever. Eventuelt har i måske en byt til nyt til RGB udgaven. ahhh ok det er vist ikke helt fair. Men pyt et par gamer taster så holder dullen et par år mere med cola, kaffe, rom og babysavl i tasterne.
Sidste udvej sæt de almindelige WASD taster på -- 😩

Corsair
 
Overclocker
Tilføjet:
28-10-2016 01:02:05
Svar/Indlæg:
154/4

Min store kærlighed K70's gamer taster er efterhånden slidt ned så der ikke længere er bogstaver på, er det muligt at jeg kan få et sæt nye Corsair, jeg nægter at købe nyt tastatur så længe det virker. Det er UDEN sammenligning det fedeste tastatur ever. Eventuelt har i måske en byt til nyt til RGB udgaven. ahhh ok det er vist ikke helt fair. Men pyt et par gamer taster så holder dullen et par år mere med cola, kaffe, rom og babysavl i tasterne.
Sidste udvej sæt de almindelige WASD taster på -- 😩

Cardio skrev d. 27-10-2016 21:12:38


Har jag förstått rätt om själva keycapsen är utslitna på ditt tangentbord? Jag tror inte jag kan ordna en ny uppsättning Nordiska, men ska se vad som går att ordna. :)

Med vänliga hälsningar,
Corsair Johan


p0Pe
 
Elitebruger
Tilføjet:
28-10-2016 07:42:05
Svar/Indlæg:
3100/53
I think it might only be the special textured WASD keys, but the description in OP is not exactly clear.


slaske6
 
Elitebruger
Tilføjet:
28-10-2016 15:04:09
Svar/Indlæg:
1571/39
har et stående som de ikke gider rma ved corsair har igennem 6 mdr prøvet at få dem til at forstå den dobbelt taster på mere end 6 knapper .eneste han går op i er at jeg skal finde kvitt på den før jeg kan sende den ind til dem .har forklaret jeg ikke kan finde den og det ikke hjælper at gå til forretningen da den er lukket .


Corsair
 
Overclocker
Tilføjet:
28-10-2016 17:28:49
Svar/Indlæg:
154/4
#2

Tack p0Pe!

#3

Skicka ditt ticket-nummer så hjälper jag dig att ordna det. :)

Med vänliga hälsningar,
Corsair Johan