ser ud til bios det er galt med tag strømmen fra. ud med batteriet. tryk powerknappen i ca 20 sek. hold nede. åbn den bærbar. hvis du kan ,finde cmos batteriet. tag det ud. find skruetrækker eller anden metalgenstand. kortslut de 2 metalpoler, hvor cmos batteriet har siddet. vent 10min med at sætte, cmosbatteriet i. hvis du har andet cmos batteri, prøv at sætte det i.
der er mulighed mere kobl sata fra harddisken og tag ud dvddrevet ,der sidder 1 skrue for atløsne det så sætter du 1 ramklods i af gangen, hvis der findes 2stk prøv først 1stk og visa versa det andet kan ikke biosrecovery lige til den model men måske er klog hoved ,finde en løsning
http://support.lenovo.com/dk/d... and Software|Drivers and Software NB:som skrev #12 der 2 slots prøv 1 stk ram prøv begge slots og visa versa begge stk ram det kunne være en defekt ramport der var gået
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af doit d. 30-10-2016 13:40:28.
Hej - Samme PC, samme problem som #0 :yes: Kontaktede Lenovo Danmark, der øjeblikkelig oprette en RMA - det er MB, der er defekt. Et for Lenovo ikke ukendt problem med denne model 😕
#14 tror det også bundkortet er færdig men hvis bios er smidt på bundkortet ud, er det vær at prøve men hos levono, hvis ikke mere garanti, koster det vil bundkort koste mere sætte i ,med arbejdsløn osv end hvad pcen, har kostet. håber han har 2års garanti det bare se faktura hvor den er købt, til rma
Tvivler på der er mere garanti når både jeg og tidligere ejer har åbnet. Har kun fået kassen med. Det er bare vildt at man ikke kan finde et mb til denne model, alle andre bærbare jeg har haft, har man da kunne finde til :no: Men ok, hat da fået en ssdhd og en stang 4gb DDR 3 ud af det hvis det er. Det er vel ca hvad jeg har givet for den, så det er ok. Det er bare surt for computeren ligner ny.
#16 - Lenovo er kun interesseret i om brugerens indgreb kan være årsagen til skaden. Skønner de at skaden intet har med brugerens behandling af den bærbare at gøre, og at der stadig garanti tilbage, opretter de en RMA på Lenovoen. Du kan gå ind på Lenovo Danmark og søge på SN nummeret. Held og lykke med det 😀
Har os haft køler af den og nyt kølepasta, men er noget i tvivl om det, garanti, foor der står Status:Expired Description:This product has a one year limited warranty and is entitled to parts, labor and carry-in repair service. In some countries, courier service will be provided. Many parts can also be delivered to you using the Customer Replaceable Unit (CRU) method. Garantiens startdato:21-07-15
Og samtidig står der This product has a three year limited warranty which includes a warranty upgrade. This product is entitled to on-site repair service. Customer may contact their local support center for more information. Men jeg ved jo ikke hvor den er købty eller noget