Nu fik jeg jo et evga 1080 ftw ind af døren for et par dage siden. Så mit spørgsmål er, jeg skal vel også opdatere vbios og hvordan forgår det? Og kan du forklare hvad du mener med thermalpads, hvor får man dem og hvordan skifter man dem? På forhånd tak.
Ah okay, jeg har hentet evga precision, og ændre fan curven til agressiv.
Så må jeg se om jeg bestiller de thermalpads, men hvad mener du med at registrer mit kort, hvor forgår det? :)
btw bios fixer reelt set ikke desing fejlen. den flytter bare skaden til et andet sted
saa I stedet for saa larmer deres kort mere.
Har haft mine 2 1070 ftw I en måneds tid nu... Og jeg har heller ikke haft nogle problemer.. Har en du ikke set Temps over 75 ved fuld load
#21 Gjorde programmet det automatisk på begge kort eller?
#24 ikke endnu... Fik lavet mig en custom fan profile igår aftes... Men tænker jeg henter bios i morgen og får den installeret :yes:
#26 - Ja det er hurtigt og nemt gjort. Jeg har dog ikke lagt mærke til den helt store forskel.
Hmm.. hvis man har et kabinet med vindue, vil en rolig klar flamme fra GFX da ellers kunne sprede hyggestemning 😛 😀
Bortset fra det, har jeg et 1060 jeg skal ha` smidt i et kabinet, men ved så ikke hvor presserende det er, at få de gode råd installeret på dette ?..
Jeg spiller ikke krævende spil, så mon ikke mit kort overlever udfordringerne eller/og?
Tænker her på, om nævnte ændringer evt. gennem mindre belastning på aktuelle områder generelt kunne forlænge kortets levetid? Levetid kræver jo kun en brist et enkelt sted 😢
Mvh. - Kim
#30 så det vil sige at man ikke kan bruge de kort til at riste pølser på? 🤣
#32 Men altså, det er slet ikke hvad der bliver skrevet om på Reddit..
https://www.reddit.com/r/nvidi...
Det virker til at jeg ikke skal have EVGA... 😐 😐 😐
Selvom jeg nu kan se en lille fanboy gemt i dig. 😛 😉