mellempakken (pakke2) fra stofa 335kr + 40kr for kanal 9 stigning i prisen på 54kr og 100/50 til 299kr til ialt 728kr
Stofa har dog været så flinke at sende mig deres nye technicolor modem (mit net kunne lige pludselig ikke trække mere end ca 75 i download selv om jeg havde 100/50)incl alt for langt coaxial kabel (fra væggen til modemmet) og senere sende mig et meget kortere kabel. alt dette uden ekstra omkostninger for mig, incl en gratis downgrade af hastigheden indtil jeg fik det bedre modem(som gav mig højere hastighed,især det trådløse via min mobil blev meget bedre).
Hvad kan man få for mindre end 728kr ?
Alle danske kanaler incl kanal4.5 6'eren,kanal9, tv3,tv 2 charlie,zulu og de 3 tyske kanaler, web tv og hurtigt internet
Kan man få noget til f.eks 500kr?
vi mangler noget som hiper, bare til tv
Tråden blev redigeret 1 gang, sidst af gasolin d. 11-11-2016 02:16:44.
har tv 2 play,den danske filmskat og lige genaktiveret viaplay med 1 gratis månede fordi jeg kunne ikke se om man kunne streame tv3 live med viaplay,kunne godt nøjes med det samt alle de danske kanaler
#10 Det er lidt åndsvagt man ikke bare kan vælge livestream af kanalerne på viaplay, men har du derimod set en udsendelse og blir på kanalen efter slut, ja så fortsætter det livestream på kanalen :no:
tænker også det kunne være smart med en ren dansk tv pakke, tv2,dr kanal 4,6 6'eren.kanal 9, dk4 og tv 3,3+puls og hvad de nu hedder og så streame,se resten med viaplay,netflix,tv 2 play,dr live og den danskefilmskat
Ingen TV pakke - så det rører mig ikke :) Kun internet 20/2 TDC :no: kan sku ikke få mere her hvor jeg bor. Håber snart der bliver gravet fiber ned. en plan hed 2017 - meeeen ..