Hvilken streamingstjenester har du og er du tilfreds med den/dem?

Diverse d.  11. november. 2016, skrevet af gasolin
Vist: 678 gange.

gasolin

Elitebruger
Tilføjet:
11-11-2016 17:31:26
Svar/Indlæg:
5506/640
Har bestilt kanal 9 og lige genaktiveret viaplay (så mangler jeg bare alle de danske kanaler) ud over det har jeg den danske film skat og tv2 play

Har fået at vide at jeg kan få tv 3 live hvis jeg forsætter ud over den gratis månede, så kan jeg overvejer mere billigt tv abonnement med wb tv (og måske billigere internet)

Der er det jeg vil høre hvilken streaming tjenester i har og om i er tilfredse med den/dem

Ligesom for at for et índtryk om hvad der er godt og hvad der er mindre godt,kan godt li en kanal,streamings tjeneste uden reklamer (den danskefilmskat,viaplay og tv 2 play),desværre er kanal 9 en af dem med reklamer, men det er vidst også kun dr og tv 2 der IKKE har reklamer midt inde i en serie, så man lige kan hente mere kaffe eller nå på det lille hus

Telia tilbyder mellempakken med 20mbit og tv boks til 399kr, kan man nøjes med 20mbits (har 100/50 til 299kr om måneden) til streamingstjenester og alm brug,surfen på nettet og køre telia tv godt/stabilt

https://www.telia.dk/privat/ab...
gandalf18

Ny Skribent
Tilføjet:
11-11-2016 17:42:17
Svar/Indlæg:
5679/460
netflix betaler jeg selv , den er jeg tilfreds med , så har jeg tv2 play og cmore , og en mere jeg ikke bruger , jeg er super tilfreds med tv2 play og cmore , jeg bruger bare ikke cmore særlig meget , men fint udvalg , jeg er glad for det

ps. det var HBO nordic jeg havde , den bruger til til serier som kommer dagen efter de er sendt i USA , så den er super , den er også i telmore play pakken :)

comicsdk

Elitebruger
Tilføjet:
11-11-2016 18:05:45
Svar/Indlæg:
2131/173

Jeg skifter mellem Netflix og HBO, der går gerne nogle måneder imellem.
HBO har et voldsomt dårligt interface, men mange gode serier, hvis man får lyst til at binge den.

Tv-pakker kunne jeg ikke drømme om at betale for, når jeg besøger venner og bekendte, går det op for mig hvor reklameinficeret de fleste af deres kanaler er, jeg forstår simpelthen ikke mennesker der betaler for at blive bombarderet med det pis.

Filmstriben bruger jeg også i ny og næ.
Der ligger ufatteligt mange produktioner på den side.

https://www.filmstriben.dk/

Svaret blev redigeret 2 gange, sidst af comicsdk d. 11-11-2016 18:09:11.

Dolph

Superbruger
Tilføjet:
11-11-2016 18:32:20
Svar/Indlæg:
655/39
HBO og Popcornti***, synes ikke jeg har brug for andet. 🙂 Tv'et bliver aldrig brugt... 🙂