Private gaver er ikke skattepligtige for så har jeg godt nok skulle betale skat af alle de gaver jeg har givet tit 😉 Har selv eget firma med en ven godt nok intet med noget hw og gøre men musik.
Bruger tit mit cvr nummer til og spare penge på hw, kan købe så meget jeg vil og give det videre som privatperson uden det gør noget kan så med også sælge det som privatperson uden garanti.
Hvis gaver var skatte pligtige så ville folk skulle have dankortet klar juleaften og lille lotte på 3 skulle til og punge ud 🙂))) Men sådan er det ikke da gaver ikke skal betales skat på.
21
Tell it to the banks and the government.
De er muligvis de største svindlere i dette samfund.
21
Tell it to the banks and the government.
De er muligvis de største svindlere i dette samfund.
23
Jeg ser ingen steder at jeg tilsviner almindeligt offentligt ansatte, men ti point for din alternative fortolkning af det jeg skriver, skal du ha'.
Næ, jeg mener at de banker der hjælper slipsedrengene med at flytte formuer ud af landet, er nogle svindlere.
Og de politikere der lader det ske, er ikke bedre.
Og når de folkevalgte politikere aktivt svindler samfundet med fuldt overlæg, som f.eks. Bjarne Corydon i DONG-sagen, skal man være både blind og døv og muligvis en anelse retarderet for at mene at det er i orden.
Er du fuld, M. Beier?
Lidt snaldret og i dårligt humør, og så trækker du det ud på en eller anden på nettet, så du ikke behøver stå ansigt til ansigt med vedkommende og risikere svar på tiltale?
Nå, du loggede af i en fart.
Sådan skal det gøres.