En brugt s1150/s1155 i3, et billigt bundkort, og så ellers bare hvad du synes et brugt gfx må koste. Så er du godt på vej til en billig gamer, som fuldt ud kan opfylde purkens behov 🙂
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Ciric d. 13-11-2016 13:28:11.
#8 TF2 og CS_Source kører på en E8400 og GTX260. Jeg gav sådan et setup væk for nogle dage siden. Mine unger opgraderede til I3 😀 Mine drenge på 7 og 8 spiller også CS_source mod mig 😲
Og præcis - vil også gerne kunne tage et spil med dem i ny og næ. Havde faktisk planlagt den nye PS4 pro - men konsoller er åbentbart ikke et hit her i området for tiden.
#17 Jeg kender ikke lige til priserne på GTX1050 - men, der kommer en opdateret version der hedder GTX1050ti som der forventes at have OK ydelse i 1080p opløsning. Bare til info.
Off topic debat: da min lille soester var 9 havde jeg hende da med ned paa den lokale net cafe jeg arbejde paa og spillede quake2.
min datter sad da med paa skoedet da jeg spillet 3 siden hun var helt lille.
Hvis dit barn ikke kan taale at spille lidt skydespil uden blod og du er bange for voldelig adfaerd. saa har du sgu allerede fejled foraledre ansvar i at lare dem forskellen mellem fantasi og virkelighed
I snehvide vil stedmodren have jaegeren til at skaere hjertes og indmande ud af snedhvide saa stedmodren kan spise det. men det er helt fint boerne historie... 🤣
hvme husker ikke ogsaa fredelig og nusserare tegnefilm saasom Tom og jerry ?
Ontopic debat: ude bduget er det svaert at sige
men jeg ville kigge paa noget I3 6100 evt med lidt OC paa FSB et godt middleklasse kort eller derunde f.eks 1060 eller r470 evt find en brugte 970 hvis du kan.
Du kan selvfoelige gaa laenger ned hvis det er for meget for budgettet
derefteter see om de rer til en SSD. jeg ville ikek bruge penge paa en ssd foer du har mindt et 1060 rx 470 eller 970'er i dyret eller hoejere
en pentium 3258 kan ogsaa vare en utroligt god billigt loesning da den nemt kan overclocket.