Leveret til pakkeshop, kan jeg hente den nu?

Diverse d.  15. november. 2016, skrevet af Theofficialnicl
Vist: 827 gange.

Theofficialnicl

Newbie
Tilføjet:
15-11-2016 09:33:56
Svar/Indlæg:
144/17
Inden jeg lige bruger en times gå tid på og hente min pakke, kan jeg så godt hente den nu?

Har ikke fået nogen mail om at den er klar, og henter dem normalt der men de kommer først kl 15 og jeg er ikke hjemme efter kl 14 så tænkte at man kunne være heldig og hente den nu?

Eller har de faste tidspunkter som kl 14 kan du hente? Der står nemlig altid en del i kø ovre i den "lokale" GLS Pakkeshop kl 14:30 når smserne kommer 🙂
Theofficialnicl

Newbie
Tilføjet:
15-11-2016 09:41:08
Svar/Indlæg:
144/17
Har fundet svar, kan først hente efter kl 14 :( Inden i spørger jeg har haft ringet til pakkeshoppen de kunne ikke give svar og der var langt kø hos gls men fik svar fra dem jeg købte det fra 🙂

AliasGus

Elitebruger
Tilføjet:
15-11-2016 09:49:15
Svar/Indlæg:
1300/30
GLS har som regel skilte oppe i de forskellige pakkeshops, at selvom den står til at være på lokaliteten på t&t, er det ikke ens betydende med at butikken er klar til at udlevere den. Specielt her op til jul.

Så et safe bet ville være at vente én dag 😉

Theofficialnicl

Newbie
Tilføjet:
15-11-2016 09:51:06
Svar/Indlæg:
144/17
Snakkede med en hos GLS, sagde bare jeg ikke lige kunne vente da jeg skulle på ferie selvom det ikke noget jeg skulle.

Han gjorde så jeg fik den sms, han siger det noget med at folk ikke bare kan komme op med falsk id og få udleveret pakken for alle kan finde det T&T nummer men ikke alle kan få sms'en osv.

De søde nok hos gls :D