Helt klart 1070 :) Det er hurtigere end 980 TI :)
Helt klart 1070 :) Det er hurtigere end 980 TI :)
Hvor får du det fra? 😉
Har du kigget på de links i #3 og #4?
#9 det du linker til, ser ud til at være et alm 980ti og et oc 1070
jeg spørger om hvad der er stærkest, et vold oc 980 ti og et standard 1070
#9 det du linker til, ser ud til at være et alm 980ti og et oc 1070
jeg spørger om hvad der er stærkest, et vold oc 980 ti og et standard 1070
nej og det har en 3dmark score heller ikke, men ja hvad så? 😲
jeg siger bare når nu snakker om oc, at når man fx køber en 980ti så er der ikke så meget at hente i boost 2.0 som der er i en 1070 med boost 3.0, det er jo "gratis OC" om du vil :)
#23 Black Friday er nu ikke i morgen, men først om en uge 😉
#26 ja det kan du da have ret i, men tror nu jeg gliver ganske tilfreds med to 980TI'er på sigt 🙂
#1 Du er altså for sjov 😀 1000 serien tæver totalt de gamle
#1 Du er altså for sjov 😀 1000 serien tæver totalt de gamle
#0 ud fra de test osv jeg har set, så er det 980Ti´eren der er marginalt hurtigere stock, til gengæld er det 1070+´erne(de fleste) der oc´er bedrer, med mindre du har extrem køling tilrådighed,(eller et utroligt godt vand loop) hvor isåfald et 980Ti nogle gange kan trumfe dem. Da dens preformance per Mhz er højere, men dens watt forbrug tilsvarende er markant højere, og derved skal køles mere.
Tror du skal tænke mere over om du får de porte du har behov for med div korts, HDMI 2.0(v2) + Displayport 1,4 er jo også at tage med i overvejelserne, specielt hvis du har planer om at beholde kortet i mange år, den næste wave af monitors får HDMI 2.0V2 support + displayport 1,3 eller 1,4 support, og GTX980Ti understøttet ingen af dem. Så fremtids messigt er 1070 det sikrer valg, hvorimod preformance vs price, kan et godt nedsat 980TI muligvis godt tæske et 1070. Specielt hvis du har hæftig køling der kan buff dit 980Ti´s oc potientale. 😉
#34 okey, well skrev også ud fra test jeg havde læst, kan godt ske der er nogle kort med super gode køleløsninger fra starten af som er hurtigere end 1070 kortne efter oc, syntes bare der var en masse omkring watt forbruget der holdte oc tilbage med mindre man kunne køle dem nok, kender jo så self ikke margenden på nødvendig køling for de kraftige oc.
Syntes dog stadig 1070 er et bedrer køb med mindre man kan finde et 980TI til under 3100, da 1070 jo har nyere outputs, samt mere strømbesparende. men det kommer jo an på hvad man leder efter og hvor ens værdi´er ligger. 😀
Jeg har aldrig set et 980Ti være hurtigere end et 1080? Forudsat at begge kort er max OC selvfølgelig. 🙂
Jeg har aldrig set et 980Ti være hurtigere end et 1080? Forudsat at begge kort er max OC selvfølgelig. 🙂
Det har jeg heller ikke. Men spørgeren spurgte i #0 efter "altså hardcore fabriks OC'et 980TI'er generelt, kontra letterer OC'et GTX 1070. " og SÅ har jeg set det med 1070 flere gange, og i del-resultater med 1080, men aldrig med et komplet tal som dem i links i #30.
Edit: Det som Fearless Angel er inde på med strømforbrug og udgangsstik vil jeg 100% tilslutte mig. 980Ti bruger mere strøm, det varmer kabinettet mere op, medmindre man har en køleløsning der hiver varmen ud af kabinettet, og div stik er jo efter det der var standard for 1-1½ år siden, og dermed ikke så fremtidssikret som et nyt 1070.