Vil høre om nogen kender til Steelseries Siberia 840. Vil høre om folks erfaringer, med det trådløse og mikrofonen. Hopper signalet fra i tide, og utide eller er det stabilt. Er mikrofonen helt hen i vejret eller er den meget dårlig, har læst den skulle være lidt dårlig. Håber noget kan komme med lidt input ? På forhånd tak
Jeg har den gamle version "wireless h", og kan kun anbefale det. Bedste headset jeg nogensinde har haft. Har ikke haft problemer med mic eller kvaliteten af denne.
#1 TAK for respons. Er bare mest nervøs for det hoppe til og fra i trådløs forbindelse(altså ustabil ved længere tids gaming). Men burde vel ikke være noget problem..
Jeg har også Wireless H, og jeg har ikke de fjerneste problemer. Mellem games vader jeg rundt i lejligheden med headsettet på, og der er nogle steder nogle ret tykke mure imellem, og der har ikke været antydningen af problemer. Det eneste jeg synes er lidt sjovt er at batteri indikatoren kommer relativt hurtigt på en steg, men bliver på den streg i laaang tid før den løber tør. Ellers er jeg lykkelig for det headset
#5 da jeg læste din kommentar blev jeg helt nervøs for om jeg heller ikke kan finde batterier om et par år, men jeg fandt heldigvis en gammel reddit tråd, der sagde at man kan bruge batterier fra Samsung e900