Erfaringer med Bring

Webshop/producenter d.  16. november. 2016, skrevet af Anzelz
Vist: 2268 gange.

Anzelz
 
Elitebruger
Tilføjet:
16-11-2016 19:27:02
Svar/Indlæg:
2343/272
Dav

Jeg har købt en skærm som skulle leveres af Bring til en pakkeboks. Jeg fulgte med på T&T og kunne se at den var blevet lastet på en bil, men kørt tilbage igen. Jeg ringede og spurgte hvorfor og de sagde at pakkeboksen var optaget og at de ville levere dagen efter til privatadressen. Jeg var ikke hjemme den aften og fik det udskudt til dagen efter. De dukkede ikke op og jeg ringede igen til dem og de måtte konstatere at pakken er blevet væk og de vil efterlyse den.

Jeg kontaktede derefter firmaet jeg købte skærmen af og de sagde det var sket før og ville refundere beløbet hvis den ikke er blevet fundet i morgen.

Har I gode/dårlige erfaringer med dem eller skal man undgå fragt med dem? Jeg undres over at jeg ikke modtog mails omkring deres planer og at en stor pakke kan forsvinde.
Cocio21
 
Moderator
Tilføjet:
16-11-2016 22:36:01
Svar/Indlæg:
4981/47
Mener det er selvstændige vognmænd de bruger, de er nemlig langt billigere i drift fremfor ansatte 😛

Derved kommer der sig også en del flere af de spøjse sager 🙂


Theofficialnicl
 
Newbie
Tilføjet:
16-11-2016 23:16:15
Svar/Indlæg:
144/17
#1 Bring har deres egne ansatte men bruger tit vikar.

Der med spare de også en del penge på og bare smække dem med de ansatte når de har fri 🙂
Mine kommer altid med en i hans egen bil, han siger det normalt og gør det for og spare penge og benzin.

Jeg har kun god erfaring med bring, pakkerne kommer til tiden de er der næsten altid på faste tidspunkter også hjælper de tit med og bære op selvom det ikke står nogen steder at de skal 🙂


bauner
 
Passiv Hwt crew
Tilføjet:
17-11-2016 10:01:41
Svar/Indlæg:
853/71
Jeg har aldrig haft problemer med Bring. Jeg har været ude for de har ringet for at høre om jeg var hjemme. Ellers plejer jeg at hente dem i en af deres bokse eller i en lille forretning i lokalområdet.


comicsdk
 
Elitebruger
Tilføjet:
17-11-2016 10:31:42
Svar/Indlæg:
2131/173

De bruger selvstændige vognmænd ligesom flere af de andre kurér-selskaber, og det betyder at serviceniveauet svinger en del.


korsk
 
Elitebruger
Tilføjet:
17-11-2016 14:45:18
Svar/Indlæg:
1334/15
Ordet vikarer hører ikke rigtig til i denne problemstilling, da det rigtig nok er selvstændige, der kører derudaf.

Vikarer kommer fra vikarbureauer, der som regel er en hel del dyrere end fastansatte :) At de så også er mindre erfarne, og laver en hel del flere fejl (generelt), gør jo så både udgifterne samt miljøet mindre godt for de fastansatte/administrative.

Såkaldte "faste" vikarer kan selvf. godt gå hen og overhale de fastansatte på serviceniveauet (hastighed/stabilitet osv.), da folk jo uanset beskæftigelsesform/løn er vidt forskellige :)

Det var dog alligevel ret hurtigt firmaet tilbød erstatning, men ved så heller ikke, hvornår den blev afsendt:)


jurgensen
 
Elitebruger
Tilføjet:
17-11-2016 15:16:43
Svar/Indlæg:
321/77
kører selv for bring (dog på Fyn)...

men som i alle brancher er der jo nogen som ikke kender forskel på dit og mit



jurgensen
 
Elitebruger
Tilføjet:
17-11-2016 15:18:22
Svar/Indlæg:
321/77
kan se at du er fra odense, ved du om den er læsset i Kolding eller odense


Anzelz
 
Elitebruger
Tilføjet:
18-11-2016 11:40:58
Svar/Indlæg:
2343/272
Hey tak for svarene. Godt at høre at de ikke er helt umulige :)

Nu har de fundet den, men af ukendte årsager har de sendt den retur til firmaet jeg købte den af.. Så måske den kan dukke op i næste uge.


@ngler
 
Redaktør
Tilføjet:
18-11-2016 17:27:03
Svar/Indlæg:
4033/364
Udover at snyde med underskriften på to servere til 80k og aflevere min dell skærmm til et andet firma på en anden vej og nummer (begrundelsen var fordi de plejede at få dell skærme....). Så kan det godt være de er ok - jeg kan være uheldig.


comicsdk
 
Elitebruger
Tilføjet:
18-11-2016 17:33:56
Svar/Indlæg:
2131/173

9
Haha :D
"De plejer at få Dell-skærme"
Det er muligvis den latterligste undskyldning jeg nogensinde har hørt.

Seriøst, svindlede de dig for to servere?