Du skal have ryttet helt ud, f.eks. med "driver cleaner" programmet, det kan i de fleste tilfælde fjerne alle GFX driver resterne, og dermed gøre det nemmere at få de nye til at køre korrekt.
#9 jeg er helt enig med dig i at de er blevet liiige lovlig smarte... Glæder mig personligt meget til den nye Vega serie fra AMD.... Er den noget værd såå ryger mit 980ti i datterens maskine da det ik kan svare sig og sælge det efterhånden..
Hvis du skifter dit 980Ti ud med et 480 får du ringere ydelse, så du bliver vist også nødt til at vente til VEGA inden du skifter.
Men ellers velkommen til Team Red. 🙂
Jeg ville nu gerne købe et nvidia grafikkort til min hoved-computer (har 2 nvidia kort i huset), men eftersom nvidida ikke understøtter freesync må jeg holde mig til AMD. Håber nvidia bliver presset af markedet til at supportere freesync.
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af KleitusIV d. 22-11-2016 08:48:41.
Generelt siger man om AIO vandkøling at de helst skal monteres så slangerne sidder oppe på radiatoren, og at radiatoren skal sidde over kølehovedet.
Årsagen er hvis der er små luftbobler samles de øverst i et loop, og hvis køleblokken er øverst og således har luftboblerne i sig vil den køle ringere, hvorimod luftbobler i slangen over radiatoren ikke har den store effekt.
Men så vidt jeg ved monterer folk vist bare efter hvor der er plads i kabinettet. 🙂
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af KleitusIV d. 23-11-2016 14:06:00.