Jeg har stofa(gratis bærelinie, wifi koster 25kr ekstra med en bærelinie) og kviknet internet da jeg har en stofa zaptorboks
boksene står selvfølgelig forkert i forhold til den enhed de skal bruges til og vil kun bruge 1 kabel
Så billigste løsning uden at skal bruge 2 homplug powerline der bruger strøm er et kabel fra stofa boksen til min zaptor boks og trådløst til min kviknet modem (intenso dg200)
Bruger stofas egen wifi dongle, men den kan ikke trække min forbindelse http://www.edbpriser.dk/wi-fi-... det kan min Sony Xpereia x mobil
for ca 35/10 trådløst med edimax donglen, for ca 42/10 med min mobil lige ved siden af edimax donglen som sidder på fronten af min pc, når jeg sidder med mobilen i hånden for jeg ca 46/10,køre stabilt med edimax dongle.
Det jeg skal have en er en ac 5ghz usb wifi dongle til ca 200kr
Den jeg bruger nu er helt stabil og kostede 100kr hos stofa, skal bare have en med ac 5ghz så jeg for +45mbits og den bedre stabilitet som jeg går ud fra er med en ac wifi dongle, køre iøvrigt som nævnt helt stabilt med edimax donglen trods lidt lav hastighed
Tråden blev redigeret 1 gang, sidst af gasolin d. 22-11-2016 14:11:33.
Jeg tror at gasolin mener "får" når han skriver "for". Men om indlægget er et spørgsmål eller en konstatering, vil jeg lade være op til en sprogforsker at vurdere.