Problemer med køling i Phanteks Evolv ATX

Luftkøling d.  22. november. 2016, skrevet af simonbarslund
Vist: 1384 gange.

simonbarslund
 
Ny Bruger
Tilføjet:
22-11-2016 16:12:05
Svar/Indlæg:
0/3
Hej HWT. Jeg har lige erhvervet mig et nyt kabinet, da jeg syntes mit airflow i det gamle(og ødelagte) kabinet var dårligt. Jeg har kun haft mit hardware ovre i det nye kabinet i en dag, og graderne er højere end i det gamle... Hvordan kan det være? Nogle der har erfaringer med dette kabinet? Jeg kører med de 3 standard blæsere(2 foran & 1 bagi), og så en Corsair i toppen. Skal siges, at den kører spil(Kun prøvet med CS:GO indtil videre)

I dette kabinet, er der en fancontroller på bagsiden, som jeg har selvfølgelig har koblet mine faner til. Men som jeg kan se, kan jeg kun styre en af dem? Kan det være rigtigt? Eller passer kabinettet sig bedre til vandkling?Glæder mig til at høre fra Jer. 🤡

freak_master
 
Redaktør
Tilføjet:
22-11-2016 16:27:41
Svar/Indlæg:
6368/477
Jeg kender ikke kabinettet, men når jeg kigger på deres hjemmeside (http://phanteks.com/Enthoo-Evo... ) og ser billeder af det, er det jo ikke ligefrem et kabinet med godt airflow. Det er lukket til i fronten, i siderne og i toppen, hvilket nemt kan forklare at dine temperaturer er blevet højere.


mfcods
 
Elitebruger
Tilføjet:
22-11-2016 18:23:29
Svar/Indlæg:
4217/223
#1 det er ikke lukket til. Jeg kan få øje på nogen smalle sprækker både for oven, og i fronten, men tænker at det ikke hjælper meget på flow, da det nok svarer til at få en astmatiker til og puste balloner op