Superbruger
Tilføjet:
22-11-2016 21:31:41
Svar/Indlæg:
232/38
Hej med jer, jeg kunne godt tænke mig at høre dem af jer der har handlet hos proshop før, hvad jeres oplevelse var hos dem.
Har en kammerat som bad mig om hjælp med at samle noget pc for ham, så jeg fik sat nogle ting samme til ham via proshop, og han fik det så bestilt hjem. Jeg skal så hjælpe ham med at samle tingene nogle dage efter da det var ankommet.
Jeg åbner så kassen til bundkortet og ser at en sata pose er flået op, altså at den er blevet åbnet. Det skal lige nævnes at posen er ikke af den type der kan lukkes igen. Jeg bliver sådan lidt forsigtig da det ikke er normalt iforhold til mine egne erfaringer, og selve pakken hvor tingene lå i så meget fin ud, ingen skader eller lign.
Så jeg tager ingen chancer og fortæller ham at han skal ringe til kundeservice og høre om hvordan og hvorledes, og om det muligt vi kan køre ud til deres pick-up point og returnere det.
Det skulle der ikke være noget problem med fortæller ham vi snakkede med, da vi havde 14 dages returret.
Dagen efter kører min kammerat ud med kortet, og fortæller dem hvordan og hvorledes, de tager så et hurtigt kig på kortet og fortæller ham ordret, at han bare kunne tage kortet igen og smide det i skraldespanden, da der er en bøjet pin ved cpu soklen.
Han kan ikke forstå dem eller deres reaktion, der var intet han kunne gøre uanset hvor meget han forklarede dem at bundkortet aldrig var blevet taget ud, de var pisse ligeglade og sagde det var selvforskyldt, og der var intet de kunne gøre for ham. Så han stod som et kæmpe spørgsmålstegn og anede ikke hvad han skulle foretage sig, han havde lige bestilt for 10.000kr hardware gennem proshop og står nu tilbage med et bundkort der er defekt, som han intet har haft at gøre med.
Bundkortet er i vores hænder aldrig pakket ud, lige fra da vi så posen til satakablet lå åbnet, lukket vi det pænt sammen igen.
Et par dage senere, høre jeg så fra 2-3 andre at de har haft en ligeså elendig kundeservice hos proshop, mht returnering og defekte varer. Nu er jeg blevet lidt nysgerrig om der nogle herinde der har nogle gode eller dårlige oplevelser med proshop, som i kunne tænkte jeg at fortælle lidt om, og evt om i er kommet til en løsning med det hele?