Når jeg starter spillet op kører det ganske fint. Selvom perfoverlay.drawfps kun virker til man dør første gang, kan jeg se at jeg ligger omkring 60 fps. Efter en 20-30 minutter bliver det fuldstændig umuligt at spille. Uden at vide det med sikkerhed, vil jeg tro jeg dropper til 10-15 fps... Hvis jeg lukker ned og starter op igen, så kører det fint i 20-30 minutter. Nogen gode bud? Jeg ved godt det er en gammel svend jeg kører på, men det undrer mig bare at den dropper på den måde. Specs: P67 Sabertooth I2500K 8 gb ram 970 GTX 250 gb 840 EVO ssd
Ridderlykke - Jeps. Meget imponerende ligger GPU'en faktisk 10 grader lavere i BF1 end i BF4. Den er stabil på 64-65 grader, og cpu'en kommer ikke over 50...
Ifølge task manageren bruger den omkring 3 gb. Så den er temmelig grådig. Men jeg har 8 til rådighed. Jeg har godt nok hørt at 16 er anbefalet... Findes der et program jeg kan smide op på min sekundære skærm, der er bedre end task manager til at se ram forbrug?
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af uheldig_engel d. 24-11-2016 21:25:23.
Der har været problemer med I5 CPU'er til battlefield 1 hvor det blev fuldstændig uspilleligt, men om de har fået løst det endnu aner jeg ikke. Men der var virkelig mange med en I5 der havde problemer hvor cpu bare lå konstant på 100%.
Synes ikke jeg lægger mærke til manglende frames, men jeg er også normalt rimelig opslugt af spillet 🙂
Til gengæld er mængden af hackere eksploderet og hvis EA/DICE ikke gør noget snart så er det spil dødt. Fuck hvor jeg hader de klamme typer der bruger sådan noget... halshugges skulle de :no:
Skud med LMG på tværs af map hvor et enkelt skud rammer dig i panden. Du kan læse om en masse andre variationer inde på https://forums.battlefield.com...