#4 Det var heller ikke de vilde rebatter sidste år. Men synes bare det var blevet "hypet" så meget på de sociale medier, radio, tv ovs. så havde forventet meget mere. Men lad so nu se om der ikke komme nogle gode tilbud på de andre webshops.
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Tubay d. 24-11-2016 23:45:47.
Jeg synes også det er lidt tamt. Der er ingen af tilbuddende man ikke har set 1000 gange før som gør at man bare SKAL købe det nu. De samme varer kommer på tilbud hele tiden og nogle gange endda billigere.
nogen der er støt på en skærm med g-sync gerne over 24" og opløsning over fuld HD, har godt set den asus 34" komplet har, men 8.399 er skisme stadig for meget
Har beholdt mine penge på kontoen... For mig skal et godt tilbud i dag altså give mig mindst 50%... Syntes det har været "lidt" fesent de fleste priser ser vi jo også ved weekend, føs'dag og andre tilbuds dage.... 😴 😴
Heysa folkens. Er i sverige uden ordentlig dækning på mobilos. Dårligt overblik. Tænkte om nogle venlige sjæle kunne anbefale en hel pc her? Et godt tilbud til ca 10k. Ved ikke om nogle komplette pc er nedsat men kan jo håbe. Og nej er ikke så ferm til at samle selv så undgår det helst! ;) God shopping derude. :)
Havde ikke pakket mit 1060 ud, da jeg har haft travlt og regnede med at der kom 1070 og 1080 til god pris, i og med at det er latterlige priser bliver det til at beholde kortet.
Jeg havde ærligt forventet 1070 til 2500 kr... Nuvel
Hehe, det jeg mente.. at det skal bare ikke være et AMD kort :D Det er til en ven da hans gamle er stået af :/ Men tak for du vil skrive hvis du ser noget!
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Krallex d. 25-11-2016 14:05:10.
Er det ikke altid det? jeg havde ikke regned med noget (jeg plejer aldrig at gå op i det), men da jeg så den Crucial MX300 750GB i us til 99$ i onsdags tænkte jeg at man nok kunne forvente en lidt bedere pris på den i dag, så det er fint for mig havde købt den lige meget hvad.
Er Crucial MX300 ikke blevet haglet ned i reviews med dårlig ydelse ifht Samsung 850 EVO?
Det er også symptomatisk for dansk Black Friday at den Crucial i US er sat ned fra 199$ til 99$ og i DK er den sat ned fra 1500 kr. til 1000 kr.... Kan de danske forhandlere ikke forstå halv pris? 🙂
#58 nope, bedste SSD tilbud så vidt jeg kunne finde var en crucial mx/bx 750gb til omkring 1000-1100kr.
eller en 480gb kingston 2,5 tommers ULV/UV et eller andet, til omkring 500-600, men fandt ikke nogle M2´s til gode priser, faktisk kun ganske lidt hardware til fine priser med mindre man specifict nåede den i7 6700k til 2300, eller GTX1080´et til 4600 på dustin. Resten af møllen så rimeligt tamt ud i år ærligt talt, og de få gode tilbud var væk på 5-10 mins online.
Er totalt retardo-Gert, eller, bare ikke fulgt med..
Blue Yeti og Blue Snowball, er det til at tage og føle på forskellen, og er det ok produkter? Hvad med prisen, er den virkelig ok på Komplett/Spermplet, eller er det fup og fidus?
68# Det er jo svært at sætte prisen ned på varer der i forvejen intet bliver tjent på. Det handler jo bare om hvem af butikkerne der vil lide det største tab, og det er der forståeligt nok ikke ret mange der gider :)!
Gad vide om der inden for en uges tid kommer en bunke Logitech G933 til salg herinde, jeg røg også i fælden og købte et, sammen med et billigst sleeve til den bærbar og en julegave i form af et Steelseries tastatur.
68# Det er jo svært at sætte prisen ned på varer der i forvejen intet bliver tjent på. Det handler jo bare om hvem af butikkerne der vil lide det største tab, og det er der forståeligt nok ikke ret mange der gider :)!
Så må man lade være med at gøre et stort nummer ud af black friday...
Mon ikke der er mere punch i et statement med at man altid har lave priser.... Lager salg - outlet... De klarer sig fint uden black friday.
fik nogle okay ting til forventede pris. Jeg fik ikke mere rabat på vare end det skiltede.
fint tilbud på ssd, når engang har givet mere for 60 gb ssd. Det fedt få 750 gb.
træls se ens jakke til halvpris i byen...
desværre var kun ikke nedsatte vare var 20% på.
Tja, udvalget af vare var meget ens. Butikken skal hedde ene eller andet er ligegyldigt. De sælger stort set samme vare til tæt på ens priser. kedeligt gå i Esbjerg by, da gå gaden er mere egnet til kør bil på end noget pænt kigge på...
Svaret blev redigeret 5 gange, sidst af Shadowhunter d. 26-11-2016 17:10:36.