Du kan prøve at vende radiatoren rundt, sådan at du blæser luften ud af kabinettet. Det kan godt give lidt plads, ellers så kan du måske fjerne noget af plastikken ved blæseren og derved få plads.
Alternativer. Skift radiatoren, eller find nogle 15mm blæser som denne. ThermalTake Luna 14 Slim LED Fan - 140x140x15mm https://www.amazon.com/Thermal...
Den passer vidst ikke i i fronten jeg kan ikke få den til at sidde der ihvertfald. og der er generalt bare høj varme udvikling i det kabinet og bliver værre hvis den SKULLE kunne blive monteret i fronten.
har jeg ikke lige prøvet nej.. men har rykket køleren lidt ud og plugget rammene i det rigtige slot, men tror du det hjalp? NÆ NEJ, stutter stadig som en i helvede.. har prøvet alt nu fandme godt nok frustrerende
Han har ikke samlet men jeg har, radiatoren kan ikke være i fronten da de skruer der er med ikke er lange nok og han skal pille hans hdd bay ud for og kunne få den på men den bruger han til hans harddiske 🙂))
Ah ja.. det er dér problemet ligger .. Vil det ikke være billigere for ham at købe en 240mm? Jeg kender ikke kabinettet men det er ikke muligt at lave nogle flere mounting huller selv?