#15 Opreklameret? Hvad er der opreklameret over dem? De laver fænomenale hovedtelefoner, og er nok den hovedtelefons producent, som har haft flest ikoner på markedet.
HD 600, HD 650, HD 25-II, Momentum og ikke at glemme HD800(S)..
Jeg siger ikke Sennheiser er dét man bare skal eje, jeg vil bare gerne påpege, at de laver ret gode hovedtelefoner. Deres gaming headsets ser jeg dog ikke meget glæde i. Har testet deres nyeste PCD373, og de var ikke noget for mig.
#16 Audio-technicas MX50 er nærmest en cult-fon. Den har et pænt ydre, som henvender sig til folk der ønsker en pæn hovedtelefon.
Jeg ville bare IKKE vælge en lukket hovedtelefon, hvis det var til gaming, med mindre man er tvunget til det pga. gene af andre.
#17 Dine erfaringer må være ud fra gaming headsets, for af hvad jeg ved, så laver Logitech da ikke andet?
Han behøver slet ikke at skulle over de 3 kilo for, at få noget lyd der er bedre end det headset han lige har købt. Man skal bare lige være sikker på, at den nyindkøbte hovedtelefon kan drives acceptabelt af ens PC. Ellers skal man ud at investere i en amp og evt. en DAC.
Mikrofon kan man i de fleste tilfælde købe en Modmic 4.0 eller noget Blue Yeti, hvis man vil have noget bedre lyd.
Nu du sidst nævner "Eneste der går mig på, er hvor skide dyre de her forskellige headsets af bare nogenlunde kvallitet er." Hvilke modeller er der tale om, for du kan få ret gode hovedtelefoner til, hvad jeg ville kalde "små" penge.. 1-2 tusinde.