#3 Nej som du selv siger det et forum, hvad bruger man et forum til? Og spørge efter hjælp.
Som sagt før lad være med og kommentere på mine opslag.
Skal jeg også gøre det på dine hvor du vil låne noget eller selv har spørgesmål eller klager over post danmark? tror du post danmark læser hvad du skriver her inde? eller hvem du ellers sidder og klager over 24/7?
Klaphat.
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Theofficialnicl d. 03-12-2016 18:31:32.
De tråde du snakker om, smider jeg som regel i sæbekassen, netop fordi de er dybt useriøse, og andre brugere så har en chance for at undgå at skulle bruge tid på det ligegyldige pis der handler om alt andet end hardware, som f.eks PostNord og den slags.
Det er da muligt at jeg er en klaphat, jeg ved det ikke. Måske ved Danske bank om jeg er en idiot, jeg prøver lige at ringe og spørge dem.
Nå det der er sket er jo du har fået ny konto. Penge er ikke gået tabet da de er flytte over til din nye konto som du modtaget et nyt kort til i løbet af næste uge.
Normalt ville du hade fået korte før de lukke den gamle konto, så du ungik sådan et problem du står i nu.
Men som sagt er det ikke alle rådgiver der tænker sig om 😕
Du må ha toldmodigehed og vente til næste uge med at købe.
#0 Shit happens.... Du er nu ved at være "voksen" og det indebære bla. at der er nogle ting man skal vide og være på forkant med... Din bank og konto feks... 18 år så er det slut med at gemme sig og "være uvidende", da den slags koster.... Så velkommen i de voksnes rækker 🤣 🤣 🤣 😛
Ps... Var det ikke dig der søgte plakater til en "Man Cave" 😲 😎
Svaret blev redigeret 3 gange, sidst af crankyrabbit d. 03-12-2016 19:42:59.
#12 Det mig der søgte jeps, og er ved og være voksen ja har dog boet for mig selv siden jeg var 16 så voksen livet er ikke nyt for mig 🙂
#11 Nope, dem hos banken vidste ikke hvad der var sket da jeg slet ikke står i deres system og elgiganten har selv sagt at orderen er fjernet fordi bank kontoen ikke længere findes.
Jeg syntes du skal tage en slapper og så tale pænt til folk. Med den attitude du har på herinde så havde jeg sku også annulleret din ordre hvis du stod og snakkede sådan til mig.
Et forum er et sted du kan spørge om hjælp. Du er ikke berettiget til hjælp. Nu hvor du bliver 18 så vil du finde ud af at det gælder mange steder i livet. Man får oftest hjælp som fortjent.
Du skriver ikke en skid om at du har snakket med banken, men giver #1 et flabet svar fordi han foreslår det fordi det er det mest logiske at gøre.
Hvis du virkeligt snart bliver 18 så er det på høje tid at begynde at opføre sig som en på den alder.
Ro på, nicl. Du har haft flere tråde der ligesom bare ikke giver mening, tråde hvor du modsiger dig selv, ændrer på forklaringerne osv. Du vender aldrig tilbage og beskriver hvad løsningen blev, det dør ligesom bare ud og forsvinder..
Men du har ret, jeg er en klaphat, det har jeg lige fået bekræftet på en e-mail fra Danske Bank. De får ikke mig som kunde, det kan de godt glemme alt om.
Mht. topic - Du er nok Nordea-kunde så. Prøv at ringe til Sydbank og spørg hvad de har tænkt sig at gøre ved problemet.
Børnlille .. slap nu lige af allesammen, så giver onkel morfar en sodavands is .. eller en bajer ..
Ingen tvivl om at banker er nogen arrogante narrøve der ind imellem fucker op og kan tillade sig at gøre det fordi vi rent ud sagt INTET kan gøre ved det. Det kender jeg alt til. Men at de skulle have slettet din konto, uden et forudgående brev tror jeg simpelthen ikke på. Du kan så muligvis have modtaget det online. Enige med Pope om at fremtiden bliver som din opførsel, og det gælder som sådan også Comics.
Få snakket med banken igen, selvom det jeg læser er at du er ked af at have mistet et godt tilbud på Vive hvilket jeg faktisk Godt forstår. Men de kan trods alt ikke trække penge på den lukket konto hvis det er tilfældet så tingene hænger sammen og giver mening.
Håber det løser sig, kig evt. på DBA efter en vive. Jeg fik en helt ny for 4500 leveret på min adresse.
sgisme lidt sjov at se HWTs to store teenagere gaa i totterne paa hinanden
#2 Han lavede en joke ingen grund til at fare op over den selvstolhed bliver skadet lidt. Hans anbefaling var spot on.
#5 et forum er ogsaa er for debat ikke kun for at spoerge om hjaelp. og et gylden raad for at spoerge om hjaelp er et lytte til de raad der bliver givet
#12 Voksen er ikke et spoergsmaal om alder. Det er et spoergsmaal om mentalitet og din er stadigvaek teenager. som "voksne" burde du havde smidt din mentalitet om at du ved alting paa hele jorde og ikke skal lytte til foreslag til at forbedre dine metode til rent faktisk er virke.
Som teenager skriver man " KAN SELV VIL SELV" 8 gange i et forum og ignorere links og forklaringer til hvorfor det ikke er korrekt metode
accepter dit selvansvar og evt mangler. brug det til at forbedre dig selv fremfor at blive sur paa andre der blotlaegger det
#15 praecist som da jeg provedet forklare dog om CPUflaskehals maaling ?
Generelt til Theofficialnicl Husk paa der er bruger herinde, der har flers aars erfaring med at lave matematiske analyser og diagnosticere/bygger PC og andel IT udstyr end du har med at traekke vejret.
Maaske du skal overveje at de maaske kender lidt mere til tingene end dig
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Sven Bent d. 03-12-2016 21:06:12.
#23 Tror da lige du skal overveje om ikke du har brug for at opfriske dine evner i at læse og forstå dansk--- :yes: Jeg fatter nemlig røv af hvad du mener i dit svar til mig..... Yes er stadig en 60 årig drengerøv og det vil jeg være til jeg dør(self. vil alderen ændre sig).. Og tro mig ved det jeg har behov for at vide og har jeg brug for ny viden ved jeg også hvor jeg skal lede efter det....
60?? Hvor gammelt er dit profilbillede da? Og er det ikke dig der kører kværn og drikker whiskey i helflasker? Så tror jeg ikke du skal være bekymret over din alder - det går da vist meget godt for dig :D
#6 point taken. Jeg fik vsit lige laest lidt forkert der. 🙂
paa en eller anden maade laeste jeg dit indlaeg som TON skrev at han nu er voksne fordi han er 18. Det medfoerte desvaere du blev skydeskive for min galde som var ment paa TON. jeg beklager og retter.
-- edit --
oeeh jeg kan ikke rette... stupid timeouts
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Sven Bent d. 03-12-2016 21:48:40.
Jeg kan godt li' moderatorens kommentar.. Sådan helt afslappet a'la "Du lader den bare køre en uges tid, så kommer det af sig selv" Fantastisk respons.
60?? Hvor gammelt er dit profilbillede da? Og er det ikke dig der kører kværn og drikker whiskey i helflasker? Så tror jeg ikke du skal være bekymret over din alder - det går da vist meget godt for dig :D
Det er fra i sommer Copenhell....Og det er det da, har dog solgt min mc.... Men shit hvor jeg savner den ind imellem på en varm sommerdag, når man hører de andre kører..... 😩
Ja, det kommer du til at fortryde mange gange endnu, det der.
Jeg solgte min da jeg to sæsoner senere opdagede at man skulle have et kørekort specifikt til motorcykel for at betjene maskineriet.. Jeg burde nok have stoppet det projekt allerede da bankrådgiveren sagde; nu render du ikke ud og køber en motorcykel, vel.. Det er et billån du har fået.
Jeg har ikke prøvet den seneste ISO du har smidt op endnu, lige for tiden er jeg en anelse træt af reinstallationer, men jeg har en backup-maskine der ikke fungerer optimalt med W10, og jeg ville ikke gide at rode med 7, hvis ikke det var fordi din tidligere løsning fungerede. Hads link hjalp også en del på motivationen. Men dvs. det hele er integreret i den sidste du har fiflet med?