Er det kun mig eller er origin nede. Fordi når jeg åbner mit origin er der blank skærm, det vil sige jeg kan ikke se butikken, venner,mine spil, der sker intet når jeg trykker på de link i venstre side. Jeg har haft afinstalleret det op til flere gange og installeret det igen men uden held. Jeg kan heller ikke starte BF1 mere. Som på billede er det det eneste jeg kan se.
Tråden blev redigeret 1 gang, sidst af Polle68 d. 04-12-2016 09:27:46.
Download our old Origin client via https://www.dm.origin.com/down... Run the installer in Vista or XP SP2 compatibility mode (right-click installer -> Properties -> Compatibility) Note that Store and Social functions are not available on this Origin version. Any purchases can still be made via the webstore on another device.
Man kan gøre følgende. Jeg har selv TDC/Yousee, men har ikke haft problemer med Origin.
1. : Afslut Origin klienten (den findes som regel under "skjulte ikoner" på taskbaren i højre side)
2. : Marker og kopier følgende (uden kolon) : %homepath%\AppData\Local\Origin
3. : hold windows tasten nede og tast "r" (et vindue med "Kør" som overskrift skal dukke op i nederste venstre hjørne hvis du gør det rigtigt)
4. : hold tasten "Ctrl" nede og tast "v" (Teksten %homepath%\AppData\Local\Origin vil dukke op i skrive feltet i vinduet "Kør" hvis du gør det rigtigt)
5. : tast "Enter" (et vindue med overskriften "Origin" vil dukke op hvis du gør det rigtigt)
6. : I denne mappe skal I højreklikke på mappen "Origin" og vælge "Slet" (Bare rolig - Origin klienten genskaber mappen automatisk)
7. : Når mappen er slettet : Luk vinduet og start Origin
Svaret blev redigeret 2 gange, sidst af Senosk d. 04-12-2016 18:14:03.