Har købt en genstand, og så at den var i Viborg tænkte yay den kommer da i dag! -
Men den har "siddet fast" ved, :Forsendelsen er sorteret på terminal: siden igår.
Er det normalt noget der tager lang tid eller ændre de først status lige inden de tager afsted? Og nej kan ikke ringe ind og høre da det min mobil og simkort de igang med og levere 🙂
Tråden blev redigeret 1 gang, sidst af Theofficialnicl d. 06-12-2016 15:29:25.
Da jeg bestilte mit Apex M800 fra Elgiganten, der fik jeg en besked om det ikke kunne leveres på leveringsadressen, så de ville levere på min hjemmeadresse. Søndag aften bankede det på.
Din pakke skal nok nå frem. Du skal jo huske på, at vi er i december og folk har travlt med at bestille julegaver, hvilket betyder at PestNord, Bring, DHL, UPS, GLS og hvad de forskellige fragtfirmaer hedder har ekstra travlt.
Du får en sms om, at den er på vej eller hvis den er leveret. :)
Så kommer han til og høre en "Bling" i bag rummet for telefonen ligger i hans bil 🙂) Skal ringe ind til et firma asap så betalte dem 130 kr for og få express 1 day to 1 day levering.
Så den skal, men den er stadig ikke på vej.
Og har som sådan nok lige så mange problemer som alle spørger bare i stedet for og gøre andet 🙂
Hvem er han? Jeg forstår sgu ikke helt det du skriver med "skal ringe ind til et firma". Som sagt, det er december, så du kan ikke helt regne med 1 dag til 1 dag-levering funker. :)
Men stadigvæk, mange af dine problemer kan nu engang løses uden, at vi andre behøver at blive involveret i det. :)
Din pakke skal nok nå frem, forhåbentligt tidligst i morgen, senest torsdag. :)
Et firma som har sendt en rykker til den forkerte person, ved ikke helt hvad de hedder men der står mit navn aldrig handlet der før og heller ikke mine oplysninger der står yderligere der på så vil ringe ind og gøre så der ikke nogen der kommer i problemer da det 3 rykker i følge dem 🙂
Så du har altså fået din pakke, hvad brokker du dig over?
Du skal nok få din pakke. Du har vel en nabo, som du kan låne en telefon af eller så kan du nok låne en telefon på skolen/arbejdspladsen, hvis du siger hvorfor.
For mig lyder det som om, at du bare gerne kan lide at stille en masse spørgsmål, brokke dig over en masse og i sidste ende ikke gider gøre noget ved det.
Man plejer at kunne sende en mail advokat- eller inkassofirmaer. Nu ved jeg ikke hvilket firma det drejer sig om, så kan ikke hjælpe dig, men prøv at google firmaets navn.