Superbruger
Tilføjet:
08-12-2016 08:46:32
Svar/Indlæg:
98/44
Hej med jer!
Jeg er skolelærer og forsøger at skabe den oplagte sammenhæng gaming og læring har. I den forbindelse har jeg startet et initiativ - GAMING as in LEARNING (Findes blandt andet på facebook) - hvor der bliver skabt undervisningsmaterialer som andre lærere kan bruge.
Et ret centralt element, er gametesting, betatest af undervisningsmaterialer, m.v. - Derfor har jeg på min skole 30 elever, som arbejder med det.
Optimalt set har jeg et mål på et helt gamerrum. Altså et klasselokale udstyret med maskiner.
Vores IT-leverandør leverer på ingen måde det nødvendige isenkram. Derfor skal vi ud og have dem på mere konventionel vis.
Jeg har bygget noget, ala min egen, men det er en dyr maskine, som realistisk set ikke bliver udnyttet alligevel.
Jeg skal derfor have noget som billigt kan køre gaming i 1080p og nogenlunde kvalitet.
Eksempler på noget af det tunge der skal trækkes er fx Cities: Skyline og enkelte Total War spil (De ældre som Rome II, Empire, m.v.)
Mit eget bud er jo straks i5 på et z170 og 1070 grafik. Men måske mindre kan gøre det?