Han bor i høje Tåstrup. Det er en af min brors bedste venner, som også gamer. Han har en computer allerede, men den synger på sidste vers, og der sidder en core 2 duo i, sammen med et GTX 450 og 4gb ram. Den er ikke meget bevendt mere, men han har ikke råd til at opgradere, endda til nogle meget billige alternativer. Han har fået en i5 2500K pc, uden GFX tilbudt for 500, men blev nødt til at sige nej pga økonomi.
Selvom han er en dygtig håndværker, mistede han sin lærerplads for noget tid siden, sandsynligvis pga hans asbergers som gør ham lidt socialt akavet ofte, selvom han er verdens flinkeste person. Han fik samtidig en depression, som har gjort det endnu sværere for ham.
Jeg kender ikke hele hans historie, men de gange jeg har snakket med ham har jeg fået så ondt af ham, for han er virkelig uheldig altid, selvom han prøver at gøre alting rigtigt.
Han har allerede en computer, som nævnt, så det kan godt være at der er en bedre kandidat, som står helt uden computer, men da jeg læste din tråd kom jeg til at tænke på ham. Uanset så er det en super god gerning du gør. Det er dejligt at der findes den slags mennesker stadigvæk.