Onlinespil afbryder WEB-tv(waoo.tv)

Spil d.  16. december. 2016, skrevet af Abildhauge
Vist: 1525 gange.

Abildhauge

Elitebruger
Tilføjet:
16-12-2016 13:30:23
Svar/Indlæg:
342/54
Hejsa

Jeg håber på lidt her. Jeg ser tit Web-tv(waoo.tv), samtidig med at jeg spiller.

Men når jeg spiller onlinespil - Typisk World of tanks og Rocket League, stopper afspilleren meget hurtigt på Waoo.tv
Netflix, HBO og youtube virker fint, men WAOO kan ikke hjælpe. Jeg har forsøgt med forskellige browsere.

Forbindelsen er fin og stabil i spillet, og jeg er ikke i nærheden af at udnytte kapaciteten på internetforbindelsen (Målt hastighed 100/60 fra WAOO)

Jeg tænker det kan være QoS på routeren som får web-tv afspilleren til at tro der ikke er forbindelse?

Routeren er fra ASUS, mener det er en RT-AC66U men er ikke helt sikker.

Jeg søger hjælp til:
1. at få opsat routeren til at prioritere web-tv waoo.tv. Den er standard opsat til at prioritere spil og web-surf, så vidt jeg kan se
2. Andres tips til at få den "åndsvage" afspiller som Waoo bruger til at virke.

På forhånd tak!
Swayde

Elitebruger
Tilføjet:
16-12-2016 14:55:42
Svar/Indlæg:
2246/14
Er du sikker på at det ikke er noget waoo gør med vilje ? hvad sker der hvis du bare fjerner fokus fra vinduet et stykke tid ? starter en download?

Abildhauge

Elitebruger
Tilføjet:
16-12-2016 15:10:03
Svar/Indlæg:
342/54
Jeg kan ikke lige se hvad ideen i at WAOO skulle gøre det med vilje.

Uden spil er der ingen problemer, heller ikke med ikke at have browseren aktiv. download af store filer, streaming af adskillige andre ting giver heller ikke problemer.

tilmed har jeg konstateret at hvis World of Tanks er minimeret, så kører de også upåklageligt, men når jeg maksimerer WoT kommer det med det ret hurtigt.

Jeg spiller i windowed mode, og al anden form fo streaming virker upåklageligt.

Waoo.tv kræver en eller anden widget/app er installeret, tænker det måske er den der i virkeligheden fucker op.

Sven

Superbruger
Tilføjet:
16-12-2016 15:15:56
Svar/Indlæg:
3661/82
virker det med andre fuldskaerm spil ?

hvis nej lyder dte som om swayde er inde paa dt rigite at hvis du koere noget i fuldskaerm so stopper waoo

Swayde

Elitebruger
Tilføjet:
17-12-2016 01:37:15
Svar/Indlæg:
2246/14
Det er også muligt at waoo bruger gpu'en til at decode med, og det failer af en eller anden grund når du har et spil kørende.

klonen

Elitebruger
Tilføjet:
17-12-2016 21:49:48
Svar/Indlæg:
599/14
#0 hvilket bundkort har du? (eller er PCen i din profil dit nuværende setup?)

Hvis det er et Asus og der er installeret GameFirst så kan det godt være skyld i noget lignende.

Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af klonen d. 17-12-2016 21:50:40.