Hejsa har pt et asus 780 strix, og vil gerne prøve sli, så tænkte om jeg ville kunne køre det sammen med et GTX 780 3gb DirectCU, og ville de driver man kan bruge fra asus til at køre sli virke når der er forskell ram rammene. kan se man kan få dem til 1000-1200 så er det vel nu jeg skal prøve sli når de ikke koster så meget mere. Har aldrig prøvet sli.
Det kan du godt, det eneste der sker er, at begge kort kommer til at køre med laveste fællesnævner, altså ram hastighed. Du kan prøve via Afterburner, og hæve ram hastigheden, så den bliver ens.
Nej de kører med hver deres ram hastighed, der er ingen downclocking til laveste fællesnævner, det har der ikke været siden 2009, hvor nvidia gav understøttelse i driverne til at lade kort køre med individuelle hastigheder.
#2 Så vidt jeg kan læse mig frem til på nettet, så downclocker den til lavets kort, når du spiller, da det ellers vil give for meget micro-stutter, hvis de ikke køre synkront
#2 Så vidt jeg kan læse mig frem til på nettet, så downclocker den til lavets kort, når du spiller, da det ellers vil give for meget micro-stutter, hvis de ikke køre synkront
Nej den downclocker som sådan ikke. Før tiden med GPU Boost så kørte hvert kort med deres egne clock hastigheder uden nogen form for downclocking. Det der er ændret nu med GPU Boost er, at du stadig kan have to kort med vidt forskellige baseclock, den eneste forskel er blot at se vil have samme boost clock hastighed, så kortene kører med den højeste boost clock, som det kort med den laveste base clock kan præstere.
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Gripen90 d. 24-12-2016 00:02:44.