linus tester den imod en 6900k.. (bare lige i battlefield)
https://www.youtube.com/watch?...
Det er vel lige meget? hvis du har stort set samme system, ud over cpuerne som skal lave det samme stykke arbejde, så er det jo 1 til 1 :)
3dmark kan jeg ikke se vi kan bruge til ret meget, da det ikke reelt viser hvad tingen vil yde i rigtig opgaver som spil mm :)
er enig med #5.. 3dmark er spild af tid. Det svarer til at sætte en dvd film, i en dvd afspiller.. og så påstå at det var en test.
#4 er da ked af der var problemer med min video. Men nu delte jeg den jo ikke lige for at hjælpe dig prinsesse. Delte den for at folk kunne se en test, som ikke var dokumenteret af AMD selv. Syns personligt som gamer jeg blev lidt varmere på amd.. selvfølgelig havde det været rart at se nogle flere spil, i længere tid. Hvad indebærer multitasking helt specifikt? For hvis du sidder på en 6900k, med 980ti i sli, for systematisk at sidde, og skrue lidt op, og lidt ned. Er det vidst ikke kun min video der er et problem med.. 🤣
det er omvendt. med et god graffikort kommer CPU forskellen mere til syne da CPU'er skal lave mere arbejde jo hurtiger GPU du har.
med et langsomt GPU er det nemt at faa to vidt forskellige CPU'er til at see ens ud i spil
nej for hvad sker der nar du skal bruge den til noget nyt?
At have samme FPS pga GPU flaskehalse betyder at du ikke ved hvor hurtigt din CPU er.e
Saa i spil A kan du faa 120fps med begget o men i spil B far du 80 med den ene og 30 med den anden.
Benchmark blinde er en farlig ting hvis man ikke forstar load balanceringen.