Elitebruger
Tilføjet:
26-12-2016 22:19:26
Svar/Indlæg:
2131/173
Jeg er voldsomt nysgerrig, så nu stiller jeg lige et spørgsmål som du kan besvare, hvis du gider.
Alle dine venner og bekendte får samme besked, selv din familie bliver løjet lige ind i fjæset.
Om du bliver kvalt i en overdosis bland selv-slik fra Føtex' klamme plastikreoler eller udvikler en kræftsvulst i hjernen, er beskeden til alle efterladte og pårørende den samme; du sov stille ind, bum.
Medmindre du lider en voldelig død der er umulig at beskrive som fredelig, så som et trafikuheld eller et drab, bliver de faktiske omstændigheder ignoreret, eller simpelthen fortiet.
Hvor kommer den berøringsangst fra, hvorfor kan man ikke forholde sig ærligt til den ultimative afslutning?
Hvorfor er det tabuiseret at beskrive den kamp det statistisk set er at lukke og slukke showet endegyldigt?
De sidste par år har jeg mistet både venner og bekendte til manden med leen, den sidste var en kvinde der udåndede i et forfærdeligt smertehelvede hvor de indre organer gav op på stribe, mens vedkommende var ved bevidsthed.
Men stille sov hun ind.
Javel ja.
Som om det virkelig ikke skete, som om døden er en uskyldig vittighed.
Det virker muligvis provokerende på nogle af jer, men jeg er ærligt talt en smule vred uden helt at være i stand til at kunne forklare præcis hvorfor, men det jeg kan mærke er, at det er en følelse af at der mangler noget respekt for det menneske der ikke længere er.
Som om det ikke må støde nogen hvad der virkelig foregik.
Altså.. kan du følge mig?
Har du en mening om den slags?
Tråden blev redigeret 1 gang, sidst af comicsdk d. 26-12-2016 22:20:04.